קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות10
ציון בריאות5
סוגי מאכליםתוספות
אירועיםחג המולד
מגזין

עוגת זנגביל שוקולד-קפה עם אגסים שלוקים אגוזי לוז

עוגת זנגביל שוקולד-קפה עם אגסים שלוקים אגוזי לוז
שוקולד קפה זנגביל עם אגוזי לוז עלומה אגסים דורש על 45 דקות מההתחלה ועד הסוף. יש קינוח זה 688 קלוריות, 6 גר' של חלבון, ו 18 גרם של שומן למנה. והוא מתאים להגשה ל 10 מנות סועדים.. זה יהיה להיט בחג המולד שלך. לך לחנות ותביא קצפת, שמן זית בטעם עדין, שוקולד מריר ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular רע למדי של 34%. נסו עוגת זנגביל שוקולד-קפה עם אגסים שלוקים אגוזי לוז, אגסים עלומים עם סירופ סיידר זנגביל, ו עוגת זנגביל עם אגסים בשורש בירה (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים סוכר, 1 1/2 כוסות מים, ו
מרכיבים שתצטרך
סוכרסוכר
מיםמים
2
פראנג ' ליקו בסיר גדול רחב וכבד.מערבבים מעל חום בינוני עד הסוכר מתמוסס.מביאים לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
FrangelicoFrangelico
סוכרסוכר
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
3
הוסף אגסים (נוזל לא יגלה אגסים לחלוטין). כיסוי ו simmeruntil אגסים רכים כאשר פירסינג עםאולר, מפנה מדי פעם, על 12minutes. באמצעות כף מחוררת, העברהאגסים לקערה בינונית. מרתיחים בישול מחבת liquidin עד סירופ מופחת generous3 / 4 כוס, על 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
אגסאגס
ציוד שתשתמש בו
כף מחוררתכף מחוררת
קערהקערה
מחבתמחבת
4
שופכים סירופ overpears וקריר מעט. לעשות קדימה: יכול bemade 1 יום קדימה. כיסוי וצינה.
מרכיבים שתצטרך
סירופסירופ
1
מחממים תנור ל 177°. חמאה בנדיבות 12 כוס Bundtpan, ולאחר מכן לרסס עם תרסיס nonstick. יעה עם קמח קל.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
לטאטא 2 כוסות flourand הבא 5 מרכיבים בקערה בינונית toblend.
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
3
מערבבים סוכר, דבשה, שמן זית וביצים בקערה גדולה; לטאטא עד wellblended.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
מולסהמולסה
סוכרסוכר
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
4
מוסיפים מרכיבים יבשים ומערבבים toblend.
5
מערבבים בקפה חם, ואז שוקולד וג ' ינג ' ר קריסטל (רוב שוקולד willmelt).
מרכיבים שתצטרך
שוקולדשוקולד
קפהקפה
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
6
מעביר את הבלילה למחבת מוכנה.
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
7
אופים עוגה עד בודק מוכנס nearcenter יוצא נקי ועוגה מתחילהכדי למשוך מן הצדדים של פאן, 55 כדי 60minutes.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
מחבתמחבת
8
העברת מחבת למדף; עוגת מגניב פנימה20 דקות. להפוך את העוגה על rackand מגניב לפחות 1 שעה. לעשות קדימה: Canbe עשה 1 יום קדימה. מגניב לגמרי.כיסוי עם כיפה עוגה או לעטוף בנייר קצתחנות בטמפרטורת החדר. אם תרצה, לחשוף עוגה ולמקם על תנור-proofplatter ולחמם מחדש ב 350°f תנור עבור 15minutes לפני ההגשה.
מרכיבים שתצטרך
עוטףעוטף
ציוד שתשתמש בו
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
תנורתנור
מחבתמחבת
1
Combineall מרכיבים בקערה גדולה. באמצעות electricmixer, לנצח עד פסגות טופס. לעשות קדימה: יכול להתבצע 4 שעות קדימה. כיסוי וצינה.
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
חותכים חם או בחדר-temperaturegingerbread לתוך 10 פרוסות ולהעביר 1slice לכל אחד 10 צלחות.
3
מקום 1 אגס halfalongside כל אחד.
מרכיבים שתצטרך
אגסאגס
4
טפטוף עם סירופ אגס וטופ עם קצפת קפה.
מרכיבים שתצטרך
קצפתקצפת
קפהקפה
סירופסירופ
אגסאגס

מרכיבים

4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקלוראן מטבח מקצועי®לוראן מטבח מקצועי®2(יכול להיות או להרחיק)על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים142אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)כוס קצוצה מריר (60% קקאו) שוקולדכוס קצוצה מריר (60% קקאו) שוקולד11 קילו קישואים,מלח גס כשרמלח גס כשר2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקפה טרי מבושלקפה טרי מבושל596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקצוץ ג'ינג'ר גבישיקצוץ ג'ינג'ר גבישי3largesקרום פאי פירורים (קיבלר)קרום פאי פירורים (קיבלר)4146 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק(ארוז) סוכר גולמי או (ארוז) סוכר חום זהוב(ארוז) סוכר גולמי או (ארוז) סוכר חום זהוב11 קילו קישואים,קינמון טחוןקינמון טחון11 קילו קישואים,ציפורן טחוןציפורן טחון11 קילו קישואים,ג'ינג'ר קרקעג'ינג'ר קרקע11 קילו קישואים,גבישי קפה מיידייםגבישי קפה מיידיים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמולסה חזקה בטעם (כהה) מולסה חזקה בטעם (כהה)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן זית מתון בטעםשמן זית מתון בטעם5smallsאגסים מוצקים אבל בשלים, קלופים, חצויים לאורכם, coredאגסים מוצקים אבל בשלים, קלופים, חצויים לאורכם, cored3(חוֹרֶף)ל-2 קיווי בינוניים, קלופים ופרוסיםל-2 קיווי בינוניים, קלופים ופרוסים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקצפת מקוררתקצפת מקוררת796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקFrangelico (ליקר אגוזי לוז)Frangelico (ליקר אגוזי לוז)