קושימומחה
מוכן ב1 ש, 40 דק.
מנות10
ציון בריאות1
מגזין

עוגת חלב-חמאה עם אגסים של ריזלינג

עוגת חלב-חמאה עם אגסים של ריזלינג
עוגת חלב-חמאה עם אגסים של ריזלינג-שלוקים עשויה להיות בדיוק הקינוח שאתם מחפשים. המתכון הזה מכסה %8 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 10 מנות. מנה אחת מכילה 542 קלוריות, 6 גר' של חלבון, ו 17 גרם שומן. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו -40 דקות. אם יש לכם קרם fraîche, מלח, חמאה, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מתכונים דומים: עוגת חלב-חמאה עם אגסים של ריזלינג, ריזלינג אגסים עלומים עם קרם הל, ו אגסים ריזלינג מתוקים.

הוראות

1
מחממים התנור ל 35
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
חמאה מחבת עוגה 9 אינץ 'ו בשורה אותו עם סיבוב 9 אינץ' של נייר קלף. חמאה נייר קלף.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
נייר אפייהנייר אפייה
טופס עוגהטופס עוגה
3
בקערה, לנפות יחד את קמח העוגה, אבקת אפייה ומלח. בקערה גדולה, באמצעות מערבל כף יד, להכות את החמאה עם שני הסוכרים במהירות בינונית גבוהה עד אור ורך.
מרכיבים שתצטרך
אבקת אפייהאבקת אפייה
קמח עוגהקמח עוגה
חמאהחמאה
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
בלנדרבלנדר
קערהקערה
4
מוסיפים את החלמונים, אחד בכל פעם, מכים היטב בין תוספות. לנצח את גרידת לימון תמצית וניל. במהירות נמוכה, לסירוגין לנצח את תערובת הקמח ואת חלב החמאה עד כמעט מעורבב. עם מרית גומי, לסיים לקפל את התערובת יחד רק עד חלקה. לגרד את הבלילה לתוך המחבת מוכן ואופים במשך כ 35 דקות, עד בודק עוגה מוכנס במרכז יוצא נקי.
מרכיבים שתצטרך
תמצית ונילתמצית וניל
חלב-חמאהחלב-חמאה
גרידת לימוןגרידת לימון
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
חלמון ביצהחלמון ביצה
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
מריתמרית
מחבתמחבת
5
מעבירים את העוגה למתלה כדי להתקרר לחלוטין.
6
פיל וחצי את האגסים. עם כפית, לגרוף את הליבות ולהשליך. בסיר גדול, לשלב את ריזלינג, מים, סוכר, שעועית וניל וזרעים, גרידה כתומה וכוכב תרמילי אניס. מביאים לרתיחה, ערבוב כדי לפזר את הסוכר.
מרכיבים שתצטרך
שעועית ונילשעועית וניל
גרידה כתומהגרידה כתומה
כוכב אניסכוכב אניס
ריזלינגריזלינג
אגסאגס
זרעיםזרעים
סוכרסוכר
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
7
מוסיפים את חצאי האגס ומבשלים על חום מתון, הופכים פעם אחת, עד למכרז, על 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
אגסאגס
8
להעביר את האגסים לצלחת גדולה. השליכו את הכוכב אניס, שעועית וניל וגרידת תפוזים. מרתיחים את הנוזל הלא חוקי ריזלינג על חום גבוה עד מופחת 1 כוס וסירופ, על 15 דקות. כאשר האגסים התקררו, לחתוך אותם לאורכו 1/3 אינץ ' עבה.
מרכיבים שתצטרך
שעועית ונילשעועית וניל
גרידה כתומהגרידה כתומה
כוכב אניסכוכב אניס
ריזלינגריזלינג
אגסאגס
9
בקערה קטנה, לשלב את frache crme, תמצית וניל, זרעי וניל וסוכר' ממתקים.
מרכיבים שתצטרך
אבקת סוכראבקת סוכר
תמצית ונילתמצית וניל
ונילוניל
זרעיםזרעים
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
10
Unmold העוגה על צלחת לקלף את הנייר.
11
חותכים את העוגה לתוך 10 טריזים ולהעביר צלחות.
12
מניחים חצי אגס פרוס לצד כל פרוסת עוגה. כף כמה סירופ ריזלינג על העוגה, העליון עם כמה קרם וניל ומגישים.
מרכיבים שתצטרך
ריזלינגריזלינג
ונילוניל
סירופסירופ
אגסאגס

מרכיבים

1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים5אגסי ברטלטאגסי ברטלט1586 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)שמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח עוגהקמח עוגה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר ממתקיםסוכר ממתקים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקcrème fraîchecrème fraîche4largesחלמוניםחלמונים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורךצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורך1גרידת לימון מגוררת דקגרידת לימון מגוררת דק1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר חום בהירסוכר חום בהיר3אינצ ' יםרצועה ארוכה של גרידה כתומהרצועה ארוכה של גרידה כתומה7506 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקריזלינגריזלינג1(יכול להיות או להרחיק)2/3 כוס (זוג חופנים) פרמג'אנו או רומנו מגורר2/3 כוס (זוג חופנים) פרמג'אנו או רומנו מגורר3תרמילי כוכב אניסתרמילי כוכב אניס2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק1stickחמאה ללא מלח, מרוכךחמאה ללא מלח, מרוכך1שעועית וניל, פיצול וזרעים שרוטיםשעועית וניל, פיצול וזרעים שרוטים11 קילו קישואים,תמצית וניל טהורתמצית וניל טהור2(יכול להיות או להרחיק)תמצית וניל טהורתמצית וניל טהור2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאגוז מוסקט טחון או מגורר טריאגוז מוסקט טחון או מגורר טרי