קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות8
ציון בריאות1
סוגי מאכליםקינוח
מגזין

עוגת חמוציות ללא קרום

עוגת חמוציות ללא קרום
לעולם לא תוכלו לקבל יותר מדי מתכוני קינוחים, אז נסו פאי חמוציות ללא קרום. מנה אחת של צלחת זו מכילה סביב 4 גרם חלבון, 18 גרם שומן, ובסך הכל 331 קלוריות. המתכון הזה מכסה %6 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה משמש 8. 1 אדם התרשמו מתכון זה. גשו לסופר וקנו תמצית שקדים, חמאה, מלח, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. זה הביא לך על ידי כולםמתכונים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר לקטו אובו צמחוני דיאטה. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 15 דקות. בסך הכל, מתכון זה מרוויח לא כל כך סופר כף ציון של 21%. נסו פאי חמוציות-פקאן ללא קרום של סיבי, עוגת שוקולד ללא קרום, ו פאי קישואים ללא קרום עבור מתכונים דומים.

יין מומלץ: Vin Santo, קציר מאוחר ריזלינג, Lambrusco Dolce

וין סנטו, ריזלינג הקציר המאוחר ולמברוסקו דולצ ' ה הם בחירה מצוינת לפשטידה. כל היינות האלה מתוקים, וזה חשוב מכיוון שהיין בדרך כלל צריך להיות מתוק יותר מהאוכל שאתה משתלב איתו. אתה יכול לנסות כרמים קציר מאוחר ריזלינג. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-25 דולר לבקבוק.
כרמים קציר מאוחר ריזלינג
כרמים קציר מאוחר ריזלינג
בצבע צהוב בהיר, האף נפתח בניחוחות של אננס טרי, נקטרינה עסיסית ותווי הדרים. היין מצפה במלואו את החיך המבטא טעמים תוססים של פריחת תפוז, תפוח סבתא סמית ' טארט וחלת דבש. גימור ארוך מציג את האיזון המושלם של מתיקות וחומציות מעוררת פה, ומזמין לגימה נוספת.