קושימומחה
מוכן ב4 שעות, 25 דק.
מנות15
ציון בריאות0
מגזין

עוגת מסיבת ספורט

עוגת מסיבת ספורט
עוגת מסיבת ספורט עשויה להיות רק הקינוח שאתה מחפש. מנה זו מכילה כ 1 גר' של חלבון, 1 גרם של שומן, וסך הכל 129 קלוריות. מתאים ל-15 מנות. אם יש לכם צבעי מזון, ציפוי רך מוקצף, תערובת עוגה, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, דיאט. זמן הכנת המתכון כ 4 שעות ו-25 דקות. נסו עוגת ג'רזי ספורט, משקה ספורט" הרביספורט", ו איך להכין משקה ספורט תוצרת בית (מתכונים דומים).

הוראות

1
תנור חום עד 177° (325°F למחבת כהה או לא מקל). תרסיס תחתון רק של מחבת 13x9 אינץ ' עם תרסיס אפייה עם קמח.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס אפייהתרסיס אפייה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
מחבתמחבת
2
להכין ולאפות עוגה לפי הוראות על תיבת למחבת 13x9 אינץ'. מגניב 10 דקות; להסיר מחבת מתלה קירור. מגניב לגמרי, בערך 1 שעה. לטיפול קל יותר, להכניס למקרר או להקפיא עוגה 30 עד 60 דקות או עד המשרד.
ציוד שתשתמש בו
מתלה תילמתלה תיל
תנורתנור
מחבתמחבת
3
בינתיים, גוון 2 1/4 כוסות של ציפוי עם צבע מזון לפי הצורך עבור צבע ג ' רזי של הקבוצה האהובה עליך. גוון 1/2 כוס ציפוי לפי הצורך עבור שם צוות ומספרים.
מרכיבים שתצטרך
צבע מזוןצבע מזון
ציפויציפוי
4
הסר עוגה מהמקפיא. באמצעות סכין משונן, לחתוך מעוגל העליון את העוגה אל פני השטח; עוגת מקום לחתוך בצד למטה על חיתוך הלוח.
ציוד שתשתמש בו
סכין משונןסכין משונן
קרש חיתוךקרש חיתוך
5
מקם צד קצר של עוגה לכיוונך. לתקוע קיסם בעוגה בנקודה 4 אינץ 'מלמעלה ו 1 אינץ' מהקצה החיצוני, משני הצדדים. לתקוע קיסם בעוגה בתחתית, 1 אינץ ' מהקצה החיצוני, משני הצדדים.
ציוד שתשתמש בו
קיסמיםקיסמים
6
חותכים חתיכה 1x8 אינץ ' (מסומן עם קיסמים) מהקצה החיצוני של כל צד.
ציוד שתשתמש בו
קיסמיםקיסמים
7
חותכים כל חתיכה במחצית לרוחב, ויוצרים 4 (1x4 אינץ') חתיכות.
8
חתך צוואר מעוגה.
9
על מגש, במקום חתיכת העוגה הגדולה ביותר. באמצעות כמות קטנה של ציפוי ג ' רזי בצבע, לצרף 2 חתיכות מלבניות קטנות על כל צד של העוגה כדי להאריך את השרוולים. כפור עם שכבה דקה של ציפוי לאטום בפירורים. להכניס למקרר או להקפיא 30 עד 60 דקות כדי להגדיר ציפוי.
מרכיבים שתצטרך
ציפויציפוי
10
עוגת פרוסט כולה עם ציפוי ג ' רזי בצבע. צינור צבע אחר ציפוי על עוגה כדי ליצור שם צוות, מספרים וחולצה לקצץ. החנות מכוסה באופן רופף.
מרכיבים שתצטרך
ציפויציפוי