קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות10
ציון בריאות4
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

עוגת פאונד תות "מבושמת"

עוגת פאונד תות
עוגת פאונד תות "מבושמת" עשויה להיות בדיוק הקינוח שאתם מחפשים. והוא יספק כ 10 מנות. מנה זו מכילה סביב 4 גר' של חלבון, 1 גרם של שומן, וסך הכל 191 קלוריות. המתכון הזה מכסה %5 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם vanillan extract, מלח כשר, סוכר מגורען, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתם יכולים לעשות את זה. יום האם יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. נסו עוגת גרניום מבושמת, עוגת קילו בניחוח קינמון, ו עוגת פאונד תות עם זיגוג תות (מתכונים דומים).

יין מומלץ: קרם שרי, Moscato Dasti, יציאה

הקינוח עובד ממש טוב עם קרם שרי, מוסקטו ד ' אסטי ופורט. כלל שיוך יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים הולכים טוב עם Moscato D ' Esti, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת, וקינוחי קרמל או שוקולד זוג גם עם פורט. קרם שרי NV Solera עם דירוג 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 17 דולר לבקבוק.
קרם שרי NV Solera
קרם שרי NV Solera
לשרי קרם הסולרה יש גוון ענבר מבריק ונחושת עמוק. עם ניחוחות חמאה ופקאנים, האגוזים המלוחים המתוקים וניחוחות תבלינים חומים נושאים מבטא קרמל מורכב. ערך מתוק מוביל לחיך מעוגל, שופע, בעל גוף בינוני עם גימור ארוך וטעים.