קושימומחה
מוכן ב1 ש, 15 דק.
מנות16
ציון בריאות4
סוגי מאכליםקינוח
אירועיםחג הפסחא
מגזין

עוגת פירות וגזר

עוגת פירות וגזר
עוגת פירות וגזר יכולה להיות רק ללא חלב ולקטו אובו צמחוני מתכון שחיפשת. לקינוח הזה יש 243 קלוריות, 4 גרם חלבון, ו 5 גרם שומן למנה. מתכון זה משמש 16. המתכון הזה מכסה %10 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 1 אדם התרשמו מתכון זה. זה מושלם עבור חג הפסחא. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. אם יש לך דבש, תמצית ונילן, ג'ינג'ר מגובש ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול להכין אותו. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 1 שעה ו -15 דקות. בסך הכל, מתכון זה מרוויח לא כל כך מדהים מרהיב ציון של 32%. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים האלה: קרם פירות עוגת גזר, עוגת גזר אולטימטיבית (עם ריבת עוגת גזר), ו כיכר גזר ופירות דלת שומן.

הוראות

1
בקערה גדולה מקציפים את ששת המרכיבים הראשונים עד לקבלת תערובת אחידה.
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
שלב את הקמח, אבקת האפייה, הקינמון והמלח; מקציפים בהדרגה לתערובת סוכר עד לקבלת תערובת אחידה (הבלילה תהיה סמיכה). מערבבים פנימה את הגזר, המשמשים, הדומדמניות והג ' ינג ' ר.
מרכיבים שתצטרך
אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים
2 תרנגולות קורניש (בערך 1 1/4 פאונד כל אחת)2 תרנגולות קורניש (בערך 1 1/4 פאונד כל אחת)
כמו פיסטוקים או אגוזי מלךכמו פיסטוקים או אגוזי מלך
דומדמניותדומדמניות
1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט
תערובת סלאו קולי בשלושה צבעיםתערובת סלאו קולי בשלושה צבעים
לוראן מטבח מקצועי®לוראן מטבח מקצועי®
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
3
מעיל 10 אינץ'. מחבת צינור מחורץ עם תרסיס בישול ומפזרים קמח; יוצקים את הבלילה לתבנית.
מרכיבים שתצטרך
חבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכרחבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכר
לוראן מטבח מקצועי®לוראן מטבח מקצועי®
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
4
אופים בחום של 350 מעלות למשך 40-50 דקות או עד שקיסם המוחדר ליד המרכז יוצא נקי. מצננים 10 דקות לפני שמוציאים מהתבנית לרשת להתקרר לחלוטין.
ציוד שתשתמש בו
טעם חמאה צלולטעם חמאה צלול
תפוזים, פרוסים וחצוייםתפוזים, פרוסים וחצויים
1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
5
עבור זיגוג, בסיר קטן, לשלב את מיץ אננס, מיץ תפוזים ודבש. מביאים לרתיחה. מנמיכים את האש; מבשלים, לא מכוסים, למשך 25-30 דקות או עד שהתערובת מצטמצמת ל-1/3 כוס.
מרכיבים שתצטרך
8 כוסות חצאי ענבים ירוקים8 כוסות חצאי ענבים ירוקים
1/2 כוס פרי 100% אוכמניות למריחה1/2 כוס פרי 100% אוכמניות למריחה
רוטב שומשום יפני מוכןרוטב שומשום יפני מוכן
1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
6
מסירים מהאש; מצננים למשך 15 דקות. מערבבים משמשים ודומדמניות. כף מעל עוגה.
מרכיבים שתצטרך
2 תרנגולות קורניש (בערך 1 1/4 פאונד כל אחת)2 תרנגולות קורניש (בערך 1 1/4 פאונד כל אחת)
דומדמניותדומדמניות
7
מפזרים אגוזי פקאן.
מרכיבים שתצטרך
צבעי מאכל אדום, צהוב וירוקצבעי מאכל אדום, צהוב וירוק

מרכיבים

3(יכול להיות או להרחיק)אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים1586 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר חום ארוזסוכר חום ארוז596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגזר מגוררגזר מגורר3(חוֹרֶף)קצוץ ג'ינג'ר גבישיקצוץ ג'ינג'ר גבישי2(חוֹרֶף)משמשים מיובשים קצוצים דקמשמשים מיובשים קצוצים דק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)דומדמניות מיובשותדומדמניות מיובשות2ביציםביצים7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה2(יכול להיות או להרחיק)קינמון טחוןקינמון טחון2(חוֹרֶף)1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1/2 כוס פרי 100% אוכמניות למריחה1/2 כוס פרי 100% אוכמניות למריחה4(יכול להיות או להרחיק)אגוזי פקאן קצוצים, קלוייםאגוזי פקאן קצוצים, קלויים170אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)יכול מיץ אננס ממותקיכול מיץ אננס ממותק1(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1586 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקרסק תפוחים לא ממותקרסק תפוחים לא ממותק3(יכול להיות או להרחיק)6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס

יין מומלץ: קרם שרי, יציאה, Moscato Dasti

עוגת גזר עובדת ממש טוב עם שרי שמנת, פורט ומוסקטו ד ' אסטי. כלל זיווג יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים משתלבים היטב עם מוסקטו ד ' אסטי, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא נ. ב. סולרה קרם שרי. יש לו 4.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 17 דולר.
נ. ב. סולרה קרם שרי
נ. ב. סולרה קרם שרי
לשרי קרם סולרה גוון ענבר מבריק ונחושת עמוקה. עם ניחוחות חמאה ופקאן, ניחוחות האגוזים המלוחים המתוקים והתבלינים החומים נושאים מבטא קרמל מורכב. כניסה מתוקה מובילה לחיך מעוגל, שופע ומלא גוף בינוני עם גימור ארוך וטעים.