קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 10 דק.
מנות8
ציון בריאות5
סוגי מאכליםקינוח
מגזין

עוגת פרלין בורבון

עוגת פרלין בורבון
עוגת פרלין בורבון היא קינוח המגיש 8. מנה אחת מכילה 898 קלוריות, 11 גרם חלבון, ו 57 גרם שומן. המתכון הזה מכסה 16% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. אם יש לכם ביצים, בורבון, חלב חמאה וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. 1 אדם התרשם מתכון זה. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח מסביב 2 שעות ו 10 דקות. זה מובא לך על ידי מזוןרשת. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון ספוני של 33%, וזה לא כל כך סופר. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים האלה: עוגת פרלין בורבון, עוגת בורבון-שוקולד עם ציפוי פרלין, ו בייקון בורבון-פרלין.

הוראות

1
מחממים את התנור ל -350 מעלות צלזיוס. חמאה תבנית קפיצית בגודל 9 אינץ', ואז מרפדים את התחתית והדפנות בנייר אפייה ומחמאים את הנייר. עוטפים את החלק החיצוני של התבנית בנייר כסף.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
עוטףעוטף
ציוד שתשתמש בו
נייר אפייהנייר אפייה
מחבת Springformמחבת Springform
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
תנורתנור
2
יוצרים את שכבת הפרלין: ממיסים את החמאה בסיר על אש בינונית.
מרכיבים שתצטרך
פרליניםפרלינים
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
3
מקציפים פנימה את הסוכר החום, סירופ התירס, המלח הכשר והווניל.
מרכיבים שתצטרך
סוכר חוםסוכר חום
מלח כשרמלח כשר
סירופ תירססירופ תירס
ונילוניל
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
4
מורחים בתבנית המוכנה ומפזרים מעל את הפקאנים; מניחים בצד.
מרכיבים שתצטרך
פקאניםפקאנים
מורחיםמורחים
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
1
הקציפו את הקמח, הסודה לשתייה, אגוז המוסקט והמלח הדק בקערה גדולה.
מרכיבים שתצטרך
סודה לשתייהסודה לשתייה
מלח משובחמלח משובח
מוסקטמוסקט
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
2
מקציפים את החמאה והבורבון בקערה אחרת.
מרכיבים שתצטרך
חלב-חמאהחלב-חמאה
בורבוןבורבון
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
3
מקציפים את החמאה והסוכר המגורר במיקסר במהירות בינונית-גבוהה עד לקבלת תערובת תפוחה, 10 דקות. כשהמיקסר נמוך מקציפים פנימה את הביצים אחת אחת.
מרכיבים שתצטרך
סוכר מגורעןסוכר מגורען
חמאהחמאה
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
בלנדרבלנדר
4
מוסיפים את תערובת הקמח בשלושה חלקים, לסירוגין עם תערובת החלב, מתחילים ומסתיימים בקמח. מקפלים פנימה את הפקאנים.
מרכיבים שתצטרך
חלב-חמאהחלב-חמאה
פקאניםפקאנים
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
5
יוצקים את הבלילה לתוך המחבת ואופים עד קיסם מוכנס למרכז יוצא נקי, על 1 שעה. מצננים על מתלה, 30 דקות.
ציוד שתשתמש בו
קיסמיםקיסמים
תנורתנור
מחבתמחבת
6
הסר את טבעת צורת הקפיץ, הפוך את העוגה לצלחת והסר את הנייר.
7
מגישים עם גלידה.
מרכיבים שתצטרך
גלידהגלידה
8
צילום: מרקוס נילסון

מרכיבים

11 קילו קישואים,על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים2(חוֹרֶף)וויסקי בורבון (מומלץ: Maker's Mark)וויסקי בורבון (מומלץ: Maker's Mark)796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחלב-חמאה, בטמפרטורת החדר.חלב-חמאה, בטמפרטורת החדר.3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח עוגהקמח עוגה796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסירופ תירס קלסירופ תירס קל3largesביצים, בטמפרטורת החדרביצים, בטמפרטורת החדר2966 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורךצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורך0(יכול להיות או להרחיק)תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר חום בהיר ארוזסוכר חום בהיר ארוז0(יכול להיות או להרחיק)אגוז מוסקט מגורד טריאגוז מוסקט מגורד טרי1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאגוזי פקאן, קלויים וקצוציםאגוזי פקאן, קלויים וקצוצים5326 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאגוזי פקאן, קלוייםאגוזי פקאן, קלויים0(יכול להיות או להרחיק)מלח משובחמלח משובח2מקלותחמאה ללא מלח, בטמפרטורת החדרחמאה ללא מלח, בטמפרטורת החדר4(חוֹרֶף)חמאה ללא מלח, בתוספת יותר עבור משומןחמאה ללא מלח, בתוספת יותר עבור משומן2(יכול להיות או להרחיק)6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס8ריבס, קצוץ טרי או קפואגלידת וניל, להגשהגלידת וניל, להגשה

יין מומלץ: קרם שרי, יציאה, Moscato Dasti

עוגה בתפריט? נסה להתאים עם שמנת שרי, פורט ומוסקטו ד ' אסטי. כלל זיווג יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים משתלבים היטב עם מוסקטו ד ' אסטי, קינוחים אגוזים עם שמנת שרי, וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. את יכולה לנסות את קרם שרי. סוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-19 דולר לבקבוק.
ג ' ונסון ן קרם שרי
ג ' ונסון ן קרם שרי
ארומטי מאוד עם תווים של אגוזי לוז, וניל ונגיעה של אלון ואחריו צימוקים מתוקים ונגיעה של שמרים. נקי שנמשך גימור. טוב עכשיו אבל יתגמל את אלה שיאפשרו לו להזדקן"". משקה מועדף לפני הארוחה. שקול את זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כאפריטיף, או אחרי ארוחת הערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים על בסיס פירות. נפלא גם בשעות אחר הצהריים הקרות, מוגש עם ביסקוטי לטבול ב""בסגנון איטלקי"". "