קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות12
ציון בריאות1
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

עוגת קטיפה אדומה

עוגת קטיפה אדומה
עוגת קטיפה אדומה עשויה להיות רק הקינוח שאתה מחפש. מנה זו מכילה סביב 3 גר' של חלבון, 31 גרם של שומן, וסך הכל 539 קלוריות. המתכון הזה מכסה %5 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 12 מנות. אם יש לכם חלב חמאה, תמצית vanillan, קיצור, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. יום ולנטין יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. נסו רול עוגת קטיפה אדומה, עוגת טרס טרס קטיפה אדומה {שבוע קטיפה אדום}, ו עוגת גיליון קטיפה אדומה עם ציפוי קטיפה אדום קלאסי (מתכונים דומים).

הוראות

1
לנצח קיצור וסוכר במהירות בינונית עם מיקסר חשמלי עד רכות.
מרכיבים שתצטרך
קיצורקיצור
סוכרסוכר
ציוד שתשתמש בו
מערבל ידמערבל יד
2
הוסף ביצים, אחד בכל פעם, מכות רק עד dissapears צהוב. מערבבים וניל וצבע מאכל.
מרכיבים שתצטרך
צבע מזוןצבע מזון
ונילוניל
ביצהביצה
3
מערבבים קמח, סודה לשתיה, מלח וקקאו. מערבבים יחד חמאה וחומץ; מוסיפים לתערובת קיצור לסירוגין עם תערובת קמח, מתחיל ומסתיים בתערובת קמח. לנצח רק עד מעורבב לאחר כל תוספת.
מרכיבים שתצטרך
סודה לשתייהסודה לשתייה
חלב-חמאהחלב-חמאה
קיצורקיצור
חומץחומץ
אבקת קקאואבקת קקאו
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
מלחמלח
4
יוצקים את הבלילה לתוך 2 משומן ו floured 9" עוגות עגולות; אופים ב 350 במשך 25 דקות או עד קיסם מוכנס במרכז יוצא נקי. מגניב מחבתות על מתלה חוט 10 דקות; להסיר מחבתות. מגניב לחלוטין על מדפים תיל.
ציוד שתשתמש בו
קיסמיםקיסמים
מתלה תילמתלה תיל
תנורתנור
5
מורחים הדובדבן הרך הטוב ביותר אי פעם בין שכבות ועל גבי וצדדים של עוגה.
מרכיבים שתצטרך
מורחיםמורחים
ציפויציפוי
1
לטאטא יחד קמח וחלב בסיר קטן על אש נמוכה עד מעובה.
מרכיבים שתצטרך
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
חלבחלב
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
מקציףמקציף
2
יוצקים לתוך קערת ערבוב; לאפשר להתקרר.
ציוד שתשתמש בו
קערת ערבובקערת ערבוב
3
להוסיף חמאה ו ingreidents הנותרים לתערובת קמח; להכות במהירות גבוהה עם מיקסר חשמלי עד רכות, על 8 דקות.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ציוד שתשתמש בו
מערבל ידמערבל יד

מרכיבים

3(חוֹרֶף)אפיית קקאואפיית קקאו11 קילו קישואים,על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחמאה, מרוכךחמאה, מרוכך2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)שמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)2קרום פאי פירורים (קיבלר)קרום פאי פירורים (קיבלר)596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה12ריבס, קצוץ טרי או קפואהדובדבן הרך הטוב ביותר אי פעםהדובדבן הרך הטוב ביותר אי פעם2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן צמחי, להברשה ולטיגון עמוקשמן צמחי, להברשה ולטיגון עמוק2(חוֹרֶף)צבע מאכל אדוםצבע מאכל אדום1(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתפוחי עץ קלופים קצוצים (בערך 5 בינוניים)תפוחי עץ קלופים קצוצים (בערך 5 בינוניים)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק11 קילו קישואים,6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חומץ לבןחומץ לבן