קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 45 דק.
מנות12
ציון בריאות1
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

עוגת קילו זהב

עוגת קילו זהב
עוגה פאונד זהב דורש כ 2 שעות ו -45 דקות מההתחלה ועד הסוף. המתכון הזה מכסה %8 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה עד 8 גר' של חלבון, 30 גרם של שומן, וסך הכל 636 קלוריות. והוא יספק כ 12 מנות. 3 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. גשו לסופר וקנו סוכר, חלב-חמאה, קמח ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זה עובד טוב כמו קינוח זול מאוד. מתכונים דומים: עוגת קילו זהב, עוגת קילו זהב, ו עוגת קילו זהב.

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
2
במערבל לעמוד, מצויד עם להב הבלילה, שמנת החמאה והסוכר במשך 8 דקות במהירות בינונית, מגרד את הצדדים לעתים קרובות עם מרית גומי. מנמיכים את המהירות בינוני נמוך ולהוסיף את הביצים, 1 בכל פעם, שילוב גם לאחר כל תוספת.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
קרםקרם
סוכרסוכר
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
קינמון טחון, אגוז מוסקט טרי מגורר וציפורן טחון, מעורבבקינמון טחון, אגוז מוסקט טרי מגורר וציפורן טחון, מעורבב
מריתמרית
3
מוסיף את הוניל ואת גרידת התפוז ולימון.
מרכיבים שתצטרך
גרידת לימוןגרידת לימון
ונילוניל
כתוםכתום
4
הוסף חצי מהקמח, עם המיקסר כבוי, ולאחר מכן הפעל את המיקסר במהירות נמוכה כדי לשלב.
מרכיבים שתצטרך
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ציוד שתשתמש בו
בלנדרבלנדר
5
מוסיפים את חלב החמאה וקרם וכאשר משולבים היטב מוסיפים את הקמח הנותר. המשך לערבב במשך 3 דקות נוספות במהירות בינונית-נמוכה.
מרכיבים שתצטרך
חלב-חמאהחלב-חמאה
קרםקרם
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
6
חמאה וקמח מחבת צינור.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
7
יוצקים את הבלילה לתוך המחבת, הקשה על המחבת על הדלפק כמה פעמים כדי לחסל בועות אוויר ולשים בתנור קר. הגדר את התנור ל 325 מעלות f ואחרי 45 דקות, בזהירות לסובב את העוגה ולהמשיך לאפות עוד 30 עד 40 דקות. בדוק על ידי החדרת שיפוד עץ למרכז וכאשר הוא יוצא יבש, הסר את המחבת מהתנור. העוגה תיפול קצת, אבל תן לה לנוח במשך 30 דקות. הפעל סכין חדה, דקה סביב הקצוות של המחבת ולתת לנוח במשך 10 דקות יותר.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
שיפודיםשיפודים
סכיןסכין
מחבתמחבת
8
הפוך את העוגה על מדף קירור מצופה קלף.
ציוד שתשתמש בו
מתלה תילמתלה תיל
9
הערה של קוק: שים פיסת נייר קלף על גבי העוגה והמחבת, ואז להתהפך בעדינות ולאפשר להתקרר לטמפרטורת החדר.
ציוד שתשתמש בו
נייר אפייהנייר אפייה
מחבתמחבת
10
אבק עם הסוכר של הממתקים, ואז לחתוך ולהגיש עם זיגוג הדר חמוציות.
מרכיבים שתצטרך
אבקת סוכראבקת סוכר
חמוציותחמוציות
זיגוגזיגוג
11
בסיר קטן, מעל חום בינוני, מוסיפים את החמוציות והמים. מבשלים עד החמוציות להתחיל פופ, על 3 דקות, ולאחר מכן להוסיף את שאר החומרים ולהפחית את החום נמוך. מבשלים עד מעובה, כ -15 דקות. מחית עם בלנדר מקל ומתח לתוך קערת הגשה.
מרכיבים שתצטרך
חמוציותחמוציות
מיםמים
פופפופ
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
בלנדרבלנדר
קערהקערה
12
מגישים או מקררים עד מוכן לשימוש.
13
הערה של קוק: זיגוג זה יכול להתבצע קדימה.
מרכיבים שתצטרך
זיגוגזיגוג

מרכיבים

3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלוס 2 כפות חמאה ללא מלח, טמפרטורת החדרפלוס 2 כפות חמאה ללא מלח, טמפרטורת החדר1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)שמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח עוגהקמח עוגה2(חוֹרֶף)סוכר ממתקיםסוכר ממתקים4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחמוציות (טרי או קפוא)חמוציות (טרי או קפוא)6ביצים, טמפרטורת החדרביצים, טמפרטורת החדר2(חוֹרֶף)קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)כוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)1לימון, מקונן ומיץלימון, מקונן ומיץ11 קילו קישואים,גרידת לימון מגוררתגרידת לימון מגוררת11 קילו קישואים,גרידה כתום מגורדגרידה כתום מגורד2תפוזים, מקוננים ומיציםתפוזים, מקוננים ומיצים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק2(יכול להיות או להרחיק)6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב