קושיקשה
מוכן ב1 ש, 14 דק.
מנות12
ציון בריאות1
מגזין

עוגת קפה צרפתית

עוגת קפה צרפתית
תמיד כיף שיש עוד מתכון של ארוחת בוקר, אז תנו הזדמנות ל עוגת קפה צרפתי. המתכון הזה מכסה %4 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה זו מכילה סביב 4 גר' של חלבון, 5 גרם של שומן, וסך הכל 135 קלוריות. והוא יספק כ 12 מנות. אם יש לכם אבקת אפייה, סודה לשתיה, שמנת וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 14 דקות. עם כפית ציון של 19% המנה הזאת לא כל כך מרהיבה. אם אהבתם את המתכון הזה, אנו ממליצים לנסות גם : עוגת קפה צרפתית-להכין עוגת קפה תוצרת בית בקלות בבית, עוגת קפה שוקולד צרפתי, ו עוגת קפה לבנדר-פולנטה (לבנדר צרפתי).

יין מומלץ: בורדו, שמפניה, בורדו לבן

צרפתית ניתן לזווג עם בורדו, שמפניה, בורגונדי לבן. יין צרפתי הוא מגוון בדיוק כמו אוכל צרפתי, אבל אתה כמעט ולא להשתבש עם שמפניה. אם הארוחה שלך דורשת יין לבן, אתה יכול גם לנסות בורגונדי לבן. לאדום, נסה תערובת בורדו אדומה. אתה יכול לנסות Chateau פלר האוט Gaussens בורדו Superieur. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.5 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 15 דולר לבקבוק.
Chateau Fleur Haut Gaussens בורדו Superieur
Chateau Fleur Haut Gaussens בורדו Superieur
חלוק אודם עמוק, ניחוחות עזים של פירות יער שחורים, טוסט, תבלינים ווניל. טרי ופירותי בפה עם טאנינים קטיפתי וגימור נחמד.תערובת: 85% מרלו, 5% קברנה סוביניון, 5% מלבק, 5% פטי ורדו