קושימומחה
מוכן ב10 שעות, 33 דק.
מנות12
ציון בריאות8
מגזין

עוגת רום איטלקית

עוגת רום איטלקית
עוגת רום איטלקית דורשת בערך 10 שעות ו-33 דקות מההתחלה ועד הסוף. מנה אחת מכילה עד 16 גרם חלבון 35 גרם של שומן, וסך הכל 651 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 12 מנות סועדים.. אם יש לכם שוקולד אפייה, שיטת ג'לטין, קמח מאפהוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מתכון זה אופייני למטבח הים תיכוני. 9 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. מתכונים דומים: גלידת אננס טבעת רום # SummerDessertWeek, עוגת תפוז איטלקית, ו עוגת שמנת איטלקית.

מרכיבים

57אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)אפיית שוקולד, מגורדאפיית שוקולד, מגורד1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)כוסות חמאת בוטנים, קצוצות גסכוסות חמאת בוטנים, קצוצות גס12ריבס, קצוץ טרי או קפואקרם שוקולד Pasticcieraקרם שוקולד Pasticciera2(יכול להיות או להרחיק)סירופ תירס קלסירופ תירס קל12ריבס, קצוץ טרי או קפואשיטת סירופ תירסשיטת סירופ תירס5תוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובהתוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובה5חלמוניםחלמונים3(חוֹרֶף)קמחקמח11 קילו קישואים,ג'לטין ללא טעםג'לטין ללא טעם12ריבס, קצוץ טרי או קפואשיטת ג'לטיןשיטת ג'לטין4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)כוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)1(יכול להיות או להרחיק)קליפת לימון טרי מגורד (אופציונלי)קליפת לימון טרי מגורד (אופציונלי)596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקרום כהה (רום בהיר עשוי לשמש במקום כהה) או 1 כף רום טעם (רום אור עשוי לשמש במקום כהה)רום כהה (רום בהיר עשוי לשמש במקום כהה) או 1 כף רום טעם (רום אור עשוי לשמש במקום כהה)12ריבס, קצוץ טרי או קפואקרם בצק איטלקי קרם Pasticcieraקרם בצק איטלקי קרם Pasticciera2966 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח מאפה, מנופהקמח מאפה, מנופה12ריבס, קצוץ טרי או קפואסירופ רוםסירופ רום1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק11 קילו קישואים,ציפוי סוכריות לבן, אופציונליציפוי סוכריות לבן, אופציונלי796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כוס חלב מלא או שמנת1 כוס חלב מלא או שמנת

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

איטלקי עובד ממש טוב עם קיאנטי, Trebbiano, ו Verdicchio. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. הספלטי קיאנטי רזרב Poggio Reale עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 23 דולר לבקבוק.
Spalletti Chianti Reserve Poggio Reale
Spalletti Chianti Reserve Poggio Reale
יין ריזרב מעולה זה, המיוצר אך ורק מאחוזת פוג 'יו ריאל, הוא יין קטיפתי חינני עם ניחוחות סנג' ובזים ארציים אופייניים וטעמי פירות בשלים ומאוזנים המקוזזים בנגיעה של אלון.