קושיבינוני
מוכן ב40 דק.
מנות9
ציון בריאות0
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

עוגת שוקולד לחה

עוגת שוקולד לחה
המתכון עוגת שוקולד לחה מוכנה בערך 40 דקות והוא בהחלט מדהים צמחוני אפשרות לאוהבי האוכל הדרומי. מתכון זה משמש 9. מנה אחת מכילה 231 קלוריות, 3 גרם חלבון, ו 6 גרם שומן. המתכון הזה מכסה 5% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. אם יש לכם חמאה, אבקת אפייה, קמח ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותה. רק כמה אנשים באמת אהבו את הקינוח הזה. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 16%. ציון זה הוא רע למדי. מתכונים דומים: עוגת שוקולד לחה, עוגת שוקולד לחה, ו עוגת שוקולד לחה.

הוראות

1
בקערה שלבו את ששת המרכיבים הראשונים.
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מוסיפים ביצה וחמאה; מערבבים היטב.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
ביצהביצה
3
יוצקים לתוך משומן 8-ב. תבנית אפייה מרובעת.
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
4
אופים בחום של 350 ניתנים להזזה למשך 30-35 דקות או עד לביצוע בדיקות העוגה. מגניב. אבק עם סוכר של קונדיטורים.
מרכיבים שתצטרך
אבקת סוכראבקת סוכר
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

ניתן לשלב את דרום עם ריזלינג, יין מבעבע וזינפנדל. באופן כללי, ישנם כמה כללים שיעזרו לכם לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן מבעבע יעבדו עם מאכלים מטוגנים רבים, בעוד שזינפנדל נהדר עם אוכל על האש. ה. ריזלינג עם דירוג של 4.6 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 18 דולר לבקבוק.
ד ר הרמן ד ר ה ריזלינג
ד ר הרמן ד ר ה ריזלינג
ניחוחות של עשבי תיבול ופירות אבן. מתוק, טרי, פירותי עם חומציות תוססת. יין זה אידיאלי לאוכל חריף במיוחד אסייתי מתובלמטבח, החומציות הקלה והרעננה היא כזו שאפשר ליהנות ממנה בכוחות עצמה.