קושימומחה
מוכן ב1 ש, 30 דק.
מנות16
ציון בריאות3
מגזין

עוגת שוקולד מזוגגת

עוגת שוקולד מזוגגת
תמיד כיף שיש עוד מתכון של קינוח, אז תנו הזדמנות ל עוגת שוקולד מזוגגת. והוא יספק כ 16 מנות. מנה אחת מכילה 356 קלוריות, 5 גר' של חלבון, ו 14 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %9 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מהמתכונים שלי יש 1 אוהדים. אם יש לך תמצית vanillan, ביצים, אבקת אספרסו מיידית, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו -30 דקות. החלטנו את המתכון הזה ראוי לציון spoonacular של 23%. נסו עוגת שוקולד מזוגגת-דלעת Bundt, עוגת בננה מזוגגת שוקולד, ו עוגת שוקולד עם זיגוג כתום (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל-32
ציוד שתשתמש בו
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
2
לרסס מחבת Bundt עם תרסיס שמן בישול. בקערה גדולה, לשלב קמח מאפה, קמח לכל מטרה, סוכר מגורען, אבקת אפייה, סודה לשתיה, ומלח. מערבבים 1 כוס סוכר חום.
מרכיבים שתצטרך
קמח מאפהקמח מאפה
צבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורךצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורך
על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים
דיאט קרם סודהדיאט קרם סודה
(צינור גדול)(צינור גדול)
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
Kugelhopf PanKugelhopf Pan
פחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטהפחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטה
3
בבלנדר, מערבולת קקאו ותאריכים עם 2/3 כוס מים רותחים עד חלקה. מערבולת בחמאה, ביצים, שמן ווניל. תניח בצד.
מרכיבים שתצטרך
שמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)שמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)
ציפוי סוכריות לבן, אופציונליציפוי סוכריות לבן, אופציונלי
1 כף צבע מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית מאפיית קטיפה אדומה) או לפי הרצוי1 כף צבע מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית מאפיית קטיפה אדומה) או לפי הרצוי
תאריכיםתאריכים
פסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב
(קיבלר)(קיבלר)
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
ליקריץ 42 מחרוזות אדומותליקריץ 42 מחרוזות אדומות
4
שים שוקולד מריר בקערת זכוכית קטנה ומיקרוגל על גבוה במשך 10 שניות. מערבבים וחוזרים עד שנמסו. מערבבים 1/2 של תערובת תאריך לתוך תערובת קמח. מערבבים שוקולד נמס, ולאחר מכן נשאר תערובת תאריך, ולבסוף שוקולד צ ' יפס.
מרכיבים שתצטרך
1/4 כפית גרידת לימון מגוררת דק1/4 כפית גרידת לימון מגוררת דק
2 כוסות (12 אונקיות) שוקולד צ'יפס מר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)2 כוסות (12 אונקיות) שוקולד צ'יפס מר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)
זילוף בצורת לבזילוף בצורת לב
לוראן מטבח מקצועי®לוראן מטבח מקצועי®
תאריכיםתאריכים
ציוד שתשתמש בו
ירקות בתערובת קליפורניהירקות בתערובת קליפורניה
פחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטהפחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטה
5
יוצקים את הבלילה למחבת מוכנה ואופים עד שקיסם שיניים מוכנס במרכז יוצא נקי, כ 40 דקות. עוגה מגניב 15 דקות, ואז בעדינות להסיר מחבת מגניב לחלוטין על מתלה חוט.
ציוד שתשתמש בו
טעם חמאה צלולטעם חמאה צלול
תפוזים, פרוסים וחצוייםתפוזים, פרוסים וחצויים
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
6
בסיר קטן מעל חום בינוני, להמיס חמאה, אבקת אספרסו, ונותר 1/4 כוס סוכר חום.
מרכיבים שתצטרך
אספרסו מיידיאספרסו מיידי
דיאט קרם סודהדיאט קרם סודה
תוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובהתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובה
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
7
להוסיף שמנת ומבשלים 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
דובדבני Rainier טריים, מגולענים וחצוייםדובדבני Rainier טריים, מגולענים וחצויים
8
הסר מן החום ומערבבים אבקת סוכר עד חלקה. מערבבים בבורבון ולתת מגניב. כאשר זיגוג ועוגה הן בטמפרטורת החדר, זיגוג טפטוף על עוגה.
מרכיבים שתצטרך
ל-2 קיווי בינוניים, קלופים ופרוסיםל-2 קיווי בינוניים, קלופים ופרוסים
וויסקי בורבון (מומלץ: Maker's Mark)וויסקי בורבון (מומלץ: Maker's Mark)
רוטב שומשום יפני מוכןרוטב שומשום יפני מוכן

מרכיבים

2(יכול להיות או להרחיק)אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים2(יכול להיות או להרחיק)על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שוקולד מריר, קצוץשוקולד מריר, קצוץ2(חוֹרֶף)בורבוןבורבון1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתאריכים מגולענים קצוציםתאריכים מגולענים קצוצים1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקהולנדית מעובד אבקת קקאו לא ממותקהולנדית מעובד אבקת קקאו לא ממותק2largesקרום פאי פירורים (קיבלר)קרום פאי פירורים (קיבלר)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורךצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורך596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמנת מתוקהשמנת מתוקה2(יכול להיות או להרחיק)אבקת אספרסו מיידיתאבקת אספרסו מיידית2966 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקארוז סוכר חום בהיר, מחולקארוז סוכר חום בהיר, מחולק2966 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחלב חמאה דל שומןחלב חמאה דל שומן2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאבקת סוכר, מנופהאבקת סוכר, מנופה11 קילו קישואים,(צינור גדול)(צינור גדול)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשבבי שוקולד חצי מתוקיםשבבי שוקולד חצי מתוקים4(חוֹרֶף)חמאה ללא מלחחמאה ללא מלח2(יכול להיות או להרחיק)6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקזרעי ענבים או שמן צמחיזרעי ענבים או שמן צמחי3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח מאפה מחיטה מלאהקמח מאפה מחיטה מלאה