קושימומחה
מוכן ב1 ש, 10 דק.
מנות16
ציון בריאות4
סוגי מאכליםקינוח
מגזין

עוגת תבלינים גזר

עוגת תבלינים גזר
עוגת תבלינים גזר עשויה להיות רק הקינוח שאתה מחפש. והוא מתאים להגשה ל 16 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 213 קלוריות, 4 גרם חלבון, ו 0 גרם שומן. לא הרבה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-1 היה אומר שהוא הגיע למקום. מתכון זה מ טעם הבית דורש קינמון טחון, סודה לשתייה, מלח וסוכר קונדיטורים. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 1 שעה ו 10 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר לקטו אובו צמחוני דיאטה. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון מדהים של 33%, וזה די רע. מתכונים דומים: עוגת תבלינים גזר, עוגת גזר ותבלינים, ו עוגת תבלינים גזר.

הוראות

1
בקערה גדולה מקציפים סוכר, סירופ תירס, חלב וחלבוני ביצה.
מרכיבים שתצטרך
סירופ תירססירופ תירס
חלבוניםחלבונים
סוכרסוכר
חלבחלב
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
שלב מרכיבים יבשים; הוסף לבלילה. מקציפים היטב. טפיחו גזר יבש עם מגבות נייר; מערבבים לתוך הבלילה.
מרכיבים שתצטרך
גזרגזר
ציוד שתשתמש בו
מגבות ניירמגבות נייר
3
יוצקים לתוך 10-ב. מחבת צינור מחורצת מצופה בתרסיס בישול ומקומחת.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
אופים ב 350 עבור 1 שעה או עד קיסם מוכנס ליד המרכז יוצא נקי. מצננים במחבת למשך 10 דקות; הפוך על רשת. מגניב לחלוטין. אבק קלות בסוכר של קונדיטורים אם תרצה בכך.
מרכיבים שתצטרך
אבקת סוכראבקת סוכר
ציוד שתשתמש בו
קיסמיםקיסמים
מתלה תילמתלה תיל
תנורתנור
מחבתמחבת

יין מומלץ: קרם שרי, יציאה, Moscato Dasti

קרם שרי, פורט ומוסקטו ד ' אסטי הם הבחירות המובילות שלי לעוגת תבלינים. כלל זיווג יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים משתלבים היטב עם מוסקטו ד ' אסטי, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. שרי קרם נ. ב. סולרה עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 17 דולר לבקבוק.
נ. ב. סולרה קרם שרי
נ. ב. סולרה קרם שרי
לשרי קרם סולרה גוון ענבר מבריק ונחושת עמוקה. עם ניחוחות חמאה ופקאן, ניחוחות האגוזים המלוחים המתוקים והתבלינים החומים נושאים מבטא קרמל מורכב. כניסה מתוקה מובילה לחיך מעוגל, שופע ומלא גוף בינוני עם גימור ארוך וטעים.