קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 28 דק.
מנות16
ציון בריאות0
מגזין

עוגת תולעי אינצ'

עוגת תולעי אינצ'
עוגת Inchworm היא חלב חינם ומספק כ 16 מנות. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 1 גר' של חלבון, 1 גרם של שומן, וסך הכל 132 קלוריות. המתכון הזה מכסה %2 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. לא הרבה אנשים באמת אהבו את הקינוח הזה. אם יש לכם קרטון, בייגלה מקלות, סוכריות שוקולד m & m', וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זמן הכנת המתכון כ 2 שעות ו-28 דקות. זה מובא לך על ידי BettyCrocker.com. נסו עוגת Inchworm, עוגת בית אגרה (עוגת שכבה או עוגת שמרים - אתה בוחר), ו עוגת חיטה ללא ביצים טוטי פרוטי-עוגת חיטה מלאה טבעונית - עוגת חג המולד s (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל-350F (325f למחבת כהה או לא דביקה). הפוך, אופים ועוגה מגניב כמו בימוי על תיבת עבור מחבת עוגת צינור מחורץ 12 כוס.
ציוד שתשתמש בו
1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור
גבינת ריקוטה חלב מלאה עדינה במיוחד (לעידון, מעבדים במעבד מזון במשך דקה)גבינת ריקוטה חלב מלאה עדינה במיוחד (לעידון, מעבדים במעבד מזון במשך דקה)
2
חותכים עוגה כפי שמוצג בתרשים א חתיכות להקפיא חשפו 1 שעה עבור ציפוי קל יותר. מערבבים צבע מזון לתוך ציפוי. מסדרים חתיכות עוגה על מגש כדי ליצור תולעת כפי שמוצג בתרשים ב ' עוגת פרוסט,הצמדת חתיכות עם ציפוי.
מרכיבים שתצטרך
גביע סוכר גלידהגביע סוכר גלידה
1 גביע סוכר גלידה1 גביע סוכר גלידה
3
לצרף ממתק שוקולד אחד של M & M לכל וופל וניל עם ציפוי; לצרף סוף עוגה לעיניים. לחץ 3 סוכריות לזיגוג לפה. בעדינות לדחוף 1 בייגלה מקל לתוך קצה שטוח של סוכריית גומי; חזור. הכנס בייגלה מקל לתוך עוגה עבור אנטנות. סדר סוכריות גומי נותרות לאורך קצה עבור הרגליים. החנות מכוסה באופן רופף.
מרכיבים שתצטרך
גביע סוכר גלידהגביע סוכר גלידה
מקלות בייגלהמקלות בייגלה
1 גביע סוכר גלידה1 גביע סוכר גלידה
3 כוסות ציפוי וניל3 כוסות ציפוי וניל
לחתוך לחתיכות בגודל 3/8 אינץ'לחתוך לחתיכות בגודל 3/8 אינץ'
דבש הדריםדבש הדרים
2 זילוף בצורת לב2 זילוף בצורת לב
נשיקות קצפת ונשיקות שוקולד מיניאטוריות, לא חובהנשיקות קצפת ונשיקות שוקולד מיניאטוריות, לא חובה