קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות10
ציון בריאות7
דיאטותפסקאטרית
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

עוטפת טונה מגניבה

עוטפת טונה מגניבה
עטיפות טונה מגניב עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. המתכון הזה מכסה %13 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 15 גרם חלבון 15 גרם של שומן, וסך הכל 288 קלוריות. והוא יספק כ 10 מנות. אם יש לך מיונז, שמיר עשב, חסה, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב העגבניות אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,כדורי פופקורן אדמוניים ורודים כקינוח. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב pescatarian דיאט. נסו מתוק, חריף, קארי חומוס מלפפון מגניב עוטפת, עוטפת סלסה טונה, ו סלט טונה עוטפת (מתכונים דומים).

הוראות

1
מורחים טורטיות עם מיונז; מפזרים שמיר.
מרכיבים שתצטרך
4 טורטיות קמח (6 אינץ'), טמפרטורת החדר4 טורטיות קמח (6 אינץ'), טמפרטורת החדר
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)
שמירשמיר
1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק
2
למעלה עם שאר החומרים.
3
מקפלים בצדדים של טורטיות, ואז להפשיל.
מרכיבים שתצטרך
4 טורטיות קמח (6 אינץ'), טמפרטורת החדר4 טורטיות קמח (6 אינץ'), טמפרטורת החדר
דראגי פנינה לבנותדראגי פנינה לבנות

יין מומלץ: מרלו, פינו נואר, יין ורדים

מרלו, פינו נואר ויין רוזה הם בחירה מצוינת לטונה. למרות דגים מזווגים לעתים קרובות עם יין לבן, דגים "בשרניים" כמו טונה בהחלט יכול ללכת עם יין אדום. רוזה יהיה גם זוג יפה, במיוחד אם טונאן שלך מוכן עם מרכיבים המתאימים יותר יין לבן. מרלו מדלנה עם דירוג של 4.8 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 19 דולר לבקבוק.
מרלו מדלנה
מרלו מדלנה
מרלו מדלנה מציע ניחוחות של פירות בשלים ותבלינים אלון עם רמזים של וניל אניס. טעמי פירות בשלים כוללים שזיף בהיר ופטל. טעמי פירות מברכים את החיך וטאנינים רכים ממסגרים את המרקם הטרי המצפה את הפה.