קושימומחה
מוכן ב3 שעות, 15 דק.
מנות10
ציון בריאות11
מגזין

עוף Cajun ונקניק גמביה

עוף Cajun ונקניק גמביה
עוף Cajun ונקניק גמביה יכול להיות מתכון טוב כדי להרחיב את רפרטואר המנות העיקריות שלך. והוא יספק כ 10 מנות. המתכון הזה מכסה %18 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 438 קלוריות, 31 גר' של חלבון, ו 28 גרם שומן. אנשים רבים באמת אהבו את זה צלחת קריאולית. לכו לחנות ותרימו עלה דפנה, פלפל, מרק עוף ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש בשמן צמחי אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת קפה אוכמניות # SundaySupper כקינוח. הכנת המנה לוקחת כ 3 שעות ו-15 דקות. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, דיאט. מתכונים דומים: תבשיל מרק גמביה עוף Cajun, נקניקיית הגמבו Cajun Andouille, ו פירות ים Cajun ונקניקיות Andouille גאמבו.

הוראות

1
מחממים את השמן בתנור הולנדי על חום בינוני. כאשר חם, להקציף בקמח. המשך לטאטא עד רביכה מבושל לצבע של שוקו, 8 עד 10 דקות. תיזהר לא לשרוף את הרביכה. אם אתה רואה כתמים שחורים בתערובת, להתחיל מחדש.
מרכיבים שתצטרך
שוקושוקו
לוראן מטבח מקצועי®לוראן מטבח מקצועי®
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
לימון סחוט טרי, או לפי הטעםלימון סחוט טרי, או לפי הטעם
1 קילו שוקי עוף1 קילו שוקי עוף
2
מערבבים בצל, פלפל, סלרי ונקניקיות לתוך רביכה; מבשלים 5 דקות. מערבבים את השום ומבשלים עוד 5 דקות. מתבלים במלח, פלפל ותבלינים קריאוליים; מתמזגים היטב.
מרכיבים שתצטרך
10 עד 12 שרימפס גדולים (ספירה של 21 עד 25), קלופים וחסרי עורקים, עם זנבות10 עד 12 שרימפס גדולים (ספירה של 21 עד 25), קלופים וחסרי עורקים, עם זנבות
אטריות ריגטוני מיובשותאטריות ריגטוני מיובשות
1 קילו תפוחי אדמה קטנים של יוקון גולד, מקורצפים אך לא קלופים1 קילו תפוחי אדמה קטנים של יוקון גולד, מקורצפים אך לא קלופים
צרור סלרי, פרוס (בערךצרור סלרי, פרוס (בערך
צרור תרד טרי (בערךצרור תרד טרי (בערך
8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
(צינור גדול)(צינור גדול)
3
יוצקים את מרק העוף ומוסיפים את עלה המפרץ. מביאים לרתיחה על חום גבוה, ואז להפחית את החום בינוני נמוך, ומבשלים, חשוף, במשך 1 שעה, ערבוב מדי פעם. מערבבים את העוף, ומבשלים 1 שעה יותר. להוריד כל קצף שצף למעלה בשעה האחרונה.
מרכיבים שתצטרך
צדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשהצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשה
3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת
1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות