קושיקל
מוכן ב25 דק.
מנות4
ציון בריאות22
מגזין

עוף או בקר קוריאני

עוף או בקר קוריאני
עוף או בקר קוריאני הוא נטול גלוטן ולקטוז ומשמש כמנה עיקרית. מנה אחת מכילה 198 קלוריות, 24 גרם חלבון ו 7 גר' של שומן. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %18 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה אופייני למטבח הקוריאני. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. אם יש לך שמן שומשום, חזה עוף, זרעי שומשום, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב הדבש אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת זנגביל דבש כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 25 דקות. נסו שאריות בשר בקר s: tostadas בשר קוריאני, בקר ברביקיו קוריאני, ו בקר ברביקיו קוריאני (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

קוריאני בתפריט? נסה זיווג עם Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו ריזלינג. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. Indaba Chenin Blanc עם דירוג 4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 12 דולר לבקבוק.
Indaba Chenin Blanc
Indaba Chenin Blanc
קיווי ארומטי וניואנסים מלון על האף. שפע של מלון טרופי טעים וטעמי הדר. כבד משקלאמצע החיך עם גימור ארוך כי יש מגע של תבלין.זוג עם: מוצרלה טרי, שרימפס ברביקיו, פסטות קלות, סנאפר אדום, כופתאות, סאטה עוף או סלט ירוק מעורב.