קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות37
מגזין

עוף בגריל עם סלסה הדרים

עוף בגריל עם סלסה הדרים
עוף בגריל עם סלסה הדר עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. מנה זו מכילה סביב 26 גרם חלבון 17 גרם של שומן, וסך הכל 323 קלוריות. 9 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. אם יש לכם מסקלן, בצל ירוק, טקילה וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב גרידת התפוז אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,גלידת שוקולד מריר כתומה עם אגוזי מלך קלויים כקינוח. זה יהיה להיט בחג היום העצמאות שלך. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן, חלב חינם, וראשוני דיאט. זה ... בר השגה מתכון לאוהדים של אוכל מקסיקני. מתכונים דומים: עוף בגריל עם רוטב הדר חצוף, סלמון בגריל עם סלסה הדר חמצמץ, ו טאקו דגים בגריל עם סלסה הדר מלפפון.

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוזה מוגז הם הבחירה הראשונה שלי למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Lemelson Meyer Vineyard פינו נואר. יש לו 4.6 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 47 דולר.
Lemelson Meyer Vineyard Pinot Noir
Lemelson Meyer Vineyard Pinot Noir
The 2014 Meyer combines fruit picked at both the beginning and end of harvest to produce a spicy, aromatic wine that combines red cherry and plum with woodsmoke, tarragon, potpourri, and crème brulee. The palate is fresh and lithe, with dark spice carried by loads of red fruit to a long, delicately balanced finish. This is a young wine that will gain in weight over the next year and age gracefully for 10+ years.