קושימומחה
מוכן ב6 שעות, 20 דק.
מנות20
ציון בריאות2
מגזין

עוף בישול איטי Cacciatore

עוף בישול איטי Cacciatore
אם 36 סנט למנה נופל בתקציב שלך, עוף בישול איטי Cacciatore עשוי להיות מצוין ללא גלוטן וללא לקטוז מתכון לנסות. מנה אחת מכילה 162 קלוריות, 10 גרם חלבון ו 8 גרם שומן. והוא יספק כ 20 מנות. אם יש לכם בצל, 1/4 כוס רוטב איטלקי פיקנטי קראפט, עלי טימין, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. הכנת המנה לוקחת כ 6 שעות ו-20 דקות. החלטנו את המתכון הזה ראוי לציון spoonacular של 26%. מתכונים דומים: עוף בישול איטי Cacciatore, בישול איטי עוף cacciatore, ו בישול איטי עוף Cacciatore.

הוראות

1
רוטב חום במחבת גדולה על חום בינוני גבוה.
2
מוסיפים עוף, בקבוצות; מבשלים 2 עד 3 דקות. בכל צד או עד שחום באופן שווה משני הצדדים.
מרכיבים שתצטרך
3
מערבבים פטריות, בצל, פלפלים ושום בבישול איטי מרוסס עם ספריי בישול; למעלה עם עוף.
מרכיבים שתצטרך
4
מערבבים עגבניות ותימין עד מעורבב; לשפוך על עוף. מכסים במכסה. מבשלים על נמוך 6 עד 8 שעות (או על גבוה 5 שעות).
מרכיבים שתצטרך
5
מגישים תערובת עוף על אורז.
מרכיבים שתצטרך

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

קיאנטי, טרביאנו וורדיקיו הם הבחירה הראשונה שלי לאיטלקית. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא Tenuta di Nozzole קיאנטי Classico Riserva (חצי בקבוק). יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 14 דולר.
Tenuta di Nozzole Kianti Classico Riserva (חצי בקבוק)
Tenuta di Nozzole Kianti Classico Riserva (חצי בקבוק)
ניחוחות פריכים, בשלים, אדומים ודובדבנים מעוצבים על ידי חומציות תוססת ורעננה. בפה, טעמים מראים צלילים סנג ' ובזים קלאסיים של אדמה, פטריות ועור, עם עמוד שדרה של טאנינים מוצקים אך אלגנטיים. זוגות היטב עם בשרים ורטבים פסטה בשר, עוף וגבינות קשות.