קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות11
מגזין

עוף חמאה בלטי

עוף חמאה בלטי
המתכון עוף חמאה Balti יכול לספק הכמיהה ההודית שלך בסביבה 45 דקות. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 904 קלוריות, 54 גרם חלבון ו 69 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %29 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם עלה דפנה, שקדים טחונים, ציפורן טחון, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב הקרקע קינמון אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פיתולי קינמון כקינוח. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן ו דל פחמימות, דיאט. זה עובד היטב כמנה עיקרית. מתכונים דומים: עוף חמאה בלטי, עוף חמאה בלטי, ו עוף בלטי.

יין מומלץ: Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ

Gruener Veltliner, Riesling, ו Sparkling רוזה הם הבחירה העליונה שלי עבור הודי. היין הטוב ביותר עבור אוכל הודי יהיה בהתאם למנה, כמובן, אבל מבחר אלה ניתן להגיש צונן ויש לי כמה מתיקות כדי להשלים את spiciness וטעמים מורכבים של מגוון רחב של מנות מסורתיות. אתה יכול לנסות ז ' ול טיילור גרונר Veltliner. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.2 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 15 דולר לבקבוק.
ז ' ול טיילור גרונר Veltliner
ז ' ול טיילור גרונר Veltliner
יין תוסס מלא לימון ואפרסקים לבנים עם ציפוי עדין של וניל ועקיצה של פלפל לבן. הוא מספק עמוד שדרה יבש ויפה אך הוא שכבתי וקרם עם חומציות רכה וניואנסים אגוזים. הוא בהיר ורענן עם עושר גדול ומרקם מן התסיסה הפראית ומספק גימור ארוך במיוחד, הרמוני.