קושירגיל
מוכן ב35 דק.
מנות4
ציון בריאות10
מגזין

עוף חמוץ מתוק עם מתכון אורז חום

עוף חמוץ מתוק עם מתכון אורז חום
המתכון עוף חמוץ מתוק עם מתכון אורז חום יכול לספק הכמיהה הסינית שלך בערך 35 דקות. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? מתכון ואינו מכיל גלוטן, וחלב יש 1563 קלוריות, 45 גרם חלבון ו 128 גרם של שומן למנה. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. זה עובד היטב כמנה עיקרית יקרה. מתכון זה מ kitchendaily.com יש 1 אוהדים. אם יש לך שימורי משמש, שום, אורז חום מיידי, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב קורנפלור אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פודינג קורנפלור שוקולד כקינוח. מתכונים דומים: עוף חמוץ מתוק עם אורז חום, אורז חום חמוץ מתוק ותבשיל חומוס, ו מתכון עוף חמוץ מתוק.

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו Riesling הן בחירות נהדרות עבור אסיה. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. ליאו סטין סאיני ויניארד צ ' נין בלאן עם דירוג של 4.4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 24 דולר לבקבוק.
Leo Steen Saini Vineyard Chenin Blanc
Leo Steen Saini Vineyard Chenin Blanc
כמו להיות מועבר לאחו באביב, היין המקסים הזה מציג ניחוחות מפתים של קמומיל, ורבנה לימון, טימין והדר zesty. על החיך הארוך והמרענן, חומציות טבעית מעולה ומינרליות חצץ רטובה להביא אנרגיה יפה ליין, נושאת טעמים של תפוח ירוק אגס אנג ' ו כדי לסיים בהיר, ממוקד.