קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות35
מגזין

עוף מצופה בפרמזן עם כרישה ותפוחים

עוף מצופה בפרמזן עם כרישה ותפוחים
מנה זו מכילה כ 7 גר' של חלבון, 11 גרם של שומן, וסך הכל 314 קלוריות. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %14 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לך מקל מרגרינה, מלח, גבינת פרמזן, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. נסו עוף צלוי, תפוחים, כרישה, מטגן של עוף עם תפוחים & כרישה, ו עוף עם כרישה, תפוחים ועגבניות מיובשות (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים מחבת nonstick גדולה מצופה ספריי בישול על חום בינוני גבוה עד חם.
מרכיבים שתצטרך
2
הוסף תפוח, כרישה וסוכר; לטגן 12 דקות או עד השחמה.
מרכיבים שתצטרך
3
הסר מהמחבת, ולהניח בצד.
4
מערבבים גבינה, קמח, 1/4 מלח כפית, ופלפל בצלחת רדודה. לדלות עוף בתערובת גבינה.
מרכיבים שתצטרך
5
מחממים חמאה במחבת על חום בינוני-גבוה.
מרכיבים שתצטרך
6
מוסיפים עוף למחבת; מטגנים 4 דקות בכל צד או עד שהעוף נעשה.
מרכיבים שתצטרך
7
הסר עוף מהמחבת; להתחמם.
מרכיבים שתצטרך
8
מוסיפים מיץ ומרק למחבת, מגרד מחבת כדי לשחרר חתיכות השחמה. מביאים לרתיחה; לבשל תערובת מרק עד מופחת 1 1/2 כוסות (כ 7 דקות).
מרכיבים שתצטרך
9
הוסף קרם; להפחית את החום, ומבשל 5 דקות. מערבבים בתערובת תפוחים שמורה, רוזמרין, ו 1/4 כפית מלח; לבשל 2 דקות. כפית אורז על כל אחד 4 צלחות; העליון עם עוף ורוטב.
מרכיבים שתצטרך

מרכיבים

1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקBall® או Kerr® Pint עם מכסים ורצועותBall® או Kerr® Pint עם מכסים ורצועות0(יכול להיות או להרחיק)3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)מרק עוף נטול שומן ופחות נתרןמרק עוף נטול שומן ופחות נתרן2(חוֹרֶף)קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1/2 כוסות קצוץ גס Braeburn קלופים או תפוח גאלה (אודות1/2 כוסות קצוץ גס Braeburn קלופים או תפוח גאלה (אודות3946 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכרישה פרוסה דק (כ 2 קטן)כרישה פרוסה דק (כ 2 קטן)28אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1/4 כוס גבינת פרמזן מגוררת וטריה1/4 כוס גבינת פרמזן מגוררת וטריה9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתמהיל אורז בר מבושל חם (כגון דגנים ארוכים של הדוד בן ואורז בר )תמהיל אורז בר מבושל חם (כגון דגנים ארוכים של הדוד בן ואורז בר )1(יכול להיות או להרחיק)מלח, מחולקמלח, מחולק454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חצאי חזה עוף שטופי עצמותחצאי חזה עוף שטופי עצמות11 קילו קישואים,חמאה או מקל מרגרינהחמאה או מקל מרגרינה11 קילו קישואים,ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאינסטנט פודינג לימוןאינסטנט פודינג לימון1(יכול להיות או להרחיק)קצוץ טרי או 1/8 כפית רוזמרין מיובשקצוץ טרי או 1/8 כפית רוזמרין מיובש