קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות4
ציון בריאות15
מגזין

עוף מתובל בתפוז

עוף מתובל בתפוז
לעולם לא תוכל לקבל יותר מדי מתכונים למנה עיקרית, אז נסו עוף מתובל בתפוז. מתכון זה מכיל 4 מנות עם 292 קלוריות , 33 גרם חלבון ו -4 גרם שומן כל אחת. , מתכון זה מכסה 21% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. גשו לסופר וקנו רוטב סויה, תרכיז מיץ תפוזים, דבש ועוד מספר מצרכים כדי להכין אותו היום. אדם אחד היה שמח שהם ניסו את המתכון הזה. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 20 דקות . הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר דיאטה ללא גלוטן וללא חלב . בכל השיקולים החלטנו שהמתכון הזה ראוי לציון של 53% . אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תאהב גם מתכונים כמו עוף תפוז מנדרינה מתובל , עוף מתובל בדבש עם רוטב תפוזים ועוגת גבינה מתובלת בתפוז .

הוראות

1
בקערה קטנה מערבבים את חמשת המרכיבים הראשונים.
ציוד שתשתמש בו
מתיז דקורטורמתיז דקורטור
2
יוצקים 1/2 כוס מרינדה לתוך שקית ניילון גדולה הניתנת לסגירה חוזרת; להוסיף עוף. אטום שקית והפוך למעיל; לקרר לשעתיים. מכסים ומקררים את שאר המרינדה.
מרכיבים שתצטרך
צלי טלה סינטה, חתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'צלי טלה סינטה, חתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'
פלפל אדום מתוק, חתוךפלפל אדום מתוק, חתוך
ציוד שתשתמש בו
שוקולד אפייה מתוק למחצהשוקולד אפייה מתוק למחצה
3
מסננים וזורקים את המרינדה. להרטיב מגבת נייר בשמן בישול; בעזרת מלקחיים עם ידית ארוכה, מצפים קלות את מתלה הגריל. צולים עוף, מכוסה, על אש בינונית או לצלות 4 אינץ' מהגריל במשך 5-7 דקות מכל צד או עד שמדחום בשר מצביע על 170 מעלות, תוך כדי תכיפות של מרינדה שמורה.
מרכיבים שתצטרך
ספרינקטורס, אופציונליספרינקטורס, אופציונלי
צלי טלה סינטה, חתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'צלי טלה סינטה, חתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'
חבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטהחבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטה
ציוד שתשתמש בו
מדחום מטבחמדחום מטבח
תְרֵיסַרתְרֵיסַר
(מומלץ: חבילת תיבול כיכר בשר של שילינג)(מומלץ: חבילת תיבול כיכר בשר של שילינג)
תְרֵיסַרתְרֵיסַר