קושיבינוני
מוכן ב30 דק.
מנות4
ציון בריאות10
מגזין

עוף עם לימון קרמי

עוף עם לימון קרמי
עוף לימון שמנת עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. והוא יספק כ 4 מנות. מנה אחת מכילה 160 קלוריות, 25 גרם חלבון ו 3 גר' של שומן. המתכון הזה מכסה %13 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם קמח, מיץ לימון, חזה עוףוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב מיץ לימון אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות לימון עם ציפוי לימון {מחווה לרוקסן} כקינוח. הכנת המנה לוקחת כ 30 דקות. 206 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. . זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, דיאט. מתכונים דומים: פסטת לימון שמנת עם עוף, פסטה עוף עם לימון קרמי, ו פסטה עוף עם לימון קרמי.

הוראות

1
בין חתיכות פלסטיק לעטוף או נייר שעווה, מניחים כל חזה עוף חלק בצד למטה; פאונד בעדינות עם צד שטוח של פטיש בשר או סיכה מתגלגל עד בערך 1/2 אינץ ' עבה. בצלחת רדודה קטנה, מערבבים קמח עם 1 כפית מלח ופלפל 1/2 כפית; טובלים כל שד עוף לתוך תערובת קמח, ציפוי כל הצדדים.
מרכיבים שתצטרך
חזה עוףחזה עוף
פלפלפלפל
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
בשרבשר
מלחמלח
עוטףעוטף
עלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקניםעלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקנים
ציוד שתשתמש בו
עטיפת פלסטיקעטיפת פלסטיק
מרכך בשרמרכך בשר
מערוךמערוך
2
ב 10 אינץ ' מחבת, חום 2 כפות שמן צמחי על חום בינוני גבוה. לבשל חזה עוף בשמן 6 עד 8 דקות, הופך פעם אחת, או עד חום. בקערה קטנה, מערבבים רוטב בישול ומיץ לימון.
מרכיבים שתצטרך
חזה עוףחזה עוף
שמן בישולשמן בישול
מיץ לימוןמיץ לימון
רוטברוטב
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
קערהקערה
3
יוצקים תערובת רוטב על עוף. להפחית את החום בינוני נמוך; מבשלים 5 עד 10 דקות או עד מיץ של עוף ברור כאשר מרכז החלק העבה נחתך (לפחות 165 מעלות F).
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
מיץמיץ
רוטברוטב
4
מפזרים פטרוזיליה וקליפת לימון.
מרכיבים שתצטרך
קליפת לימוןקליפת לימון
פטרוזיליהפטרוזיליה
5
מגישים עם אורז.
מרכיבים שתצטרך
אורזאורז