קושיקל
מוכן ב20 דק.
מנות4
ציון בריאות9
מגזין

עוף צ'ילי

עוף צ'ילי
עוף צ'ילי יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מנה אחת מכילה 193 קלוריות, 12 גרם חלבון ו 12 גרם שומן. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %8 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 20 דקות. גשו לסופר וקנו נקטר אגבה, מים, חומץ אומבושי ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב gingerroot אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות זנגביל עקיצות (מתכון ללא גלוטן*) כקינוח. זה מושלם עבור אוהדי סופרבול אמריקאי. מתכון זה אופייני למטבח האמריקאי. נסו עבור עוף Crockpot ומטבל צ'ילי שעועית וגבינה צ' ילי (מתכונים דומים).

יין מומלץ: קאווה, Grenache, שיראז

צ ' ילי ניתן לזווג עם קאווה, גרנאש, ושיראז. אלה אדומים עסיסיים אין יותר מדי טאנין (חשוב עבור מאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום אפילו טוב יותר. אתה יכול לנסות Mont-Marcal קאווה ברוט Reserva. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.5 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 13 דולר לבקבוק.
Mont-Marcal Cava Brut Reserva
Mont-Marcal Cava Brut Reserva
נדל " ן מבקבוק ומגעיל לפי הזמנה לאחר מינימום של הזדקנות 18 חודשים על ליס. מיוצר מענבי Xarel-lo, Macabeo, & שרדונה בסגנון יבש קלאסי. מרקם חרוזים דק עם מורכבות בצקי ופרי מעולה על הגימור היבש. ניחוחות מתובלים של הדרים ופירות צהובים בשלים-כמו אגס מתובל בעדינות להגדיר במאפה.