קושיבינוני
מוכן ב25 דק.
מנות8
ציון בריאות17
מגזין

עוף קורדון בלו

עוף קורדון בלו
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל עוף קורדון בלו. והוא מתאים להגשה ל 8 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 458 קלוריות, 45 גרם חלבון ו 25 גרם שומן. אם יש לכם חזה עוף כפול, מים, עלי טימין, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב הקמח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת תפוחים עם רוטב קרמל כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 25 דקות. נסו עוף קורדון בלו, עוף קורדון בלו, ו עוף קורדון בלו (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל 350 מעלות F.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
להניח את העוף בין 2 חתיכות של פלסטיק לעטוף. שימוש בצד השטוח של פטיש בשר, בעדינות להלום את העוף עד עובי 1/4 אינץ'. הקפידו לא להלום חזק מדי כי הבשר עלול לקרוע או ליצור חורים.
מרכיבים שתצטרך
בשרבשר
עוטףעוטף
ציוד שתשתמש בו
עטיפת פלסטיקעטיפת פלסטיק
מרכך בשרמרכך בשר
3
להניח 2 פרוסות גבינה על כל שד, ואחריו 2 פרוסות של בשר חזיר, ו 2 יותר גבינה; משאיר מרווח 1/2 אינץ ' על כל הצדדים כדי לעזור לאטום את הגליל. הכנס את הצדדים של השד ולהתגלגל חזק כמו ג ' לירול. לסחוט את בול העץ בעדינות כדי לאטום.
מרכיבים שתצטרך
גבינהגבינה
גלולגלול
חםחם
4
מתבלים את הקמח במלח ופלפל; פרושים על נייר שעווה או בצלחת שטוחה.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
מורחיםמורחים
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
5
מערבבים את פירורי הלחם עם טימין, מלח כשר, פלפל ושמן. השמן יעזור הקרום חום. היכו יחד את הביצים והמים, התערובת צריכה להיות נוזל. אבק קל את העוף עם קמח, ואז לטבול בתערובת הביצה. בעדינות מעיל בפירורי הלחם. בזהירות להעביר את roulades לתבנית אפייה ואופים במשך 20 דקות עד השחמה מבושל דרך.
מרכיבים שתצטרך
פירורי לחםפירורי לחם
מלח כשרמלח כשר
עוף שלםעוף שלם
פלפלפלפל
2 כוסות תערובת מלית מתובלת עשבי תיבול, מרוסקת2 כוסות תערובת מלית מתובלת עשבי תיבול, מרוסקת
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
טימיןטימין
מיםמים
ביצהביצה
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
תנורתנור
6
חותכים לגלגלי שיניים לפני ההגשה.