קושיבינוני
מוכן ב40 דק.
מנות4
ציון בריאות17
מגזין

עוף קרום קשיו

עוף קרום קשיו
אם אתה רוצה להוסיף עוד ללא גלוטן וללא חלב מתכונים לקופסת המתכונים שלך, עוף קרום קשיו עשוי להיות מתכון שכדאי לך לנסות. אתה מקבל מנה עיקרית שמספיקה ל 4 מנות. מנה אחת מכילה 524 קלוריות, 31 גרם חלבון, ו 18 גרם שומן. זה הביא לך על ידי כולםמתכונים. אם יש לכם שימורי משמש, קשיו, אבקת קארי וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. 771 אדם ניסו ואהבו את המתכון הזה. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 40 דקות. עם כפית ציון 84%, המנה הזו מצוינת. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים האלה: עוף קרום שקדים עם חמאת קשיו וחמוציות קלויות, מכרזי עוף קרום קוקוס קשיו פריך עם מטבל דבש מנגו, ו מכרזי עוף קרום קוקוס קשיו פריך עם מטבל דבש מנגו.

הוראות

1
מחממים תנור ל 375 מעלות צלזיוס (190 מעלות צלזיוס).
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
מערבבים את השימורים, החרדל ואבקת הקארי במחבת גדולה ומחממים על אש נמוכה תוך ערבוב מתמיד עד שהשימורים נמסים וחלקים לחלוטין.
מרכיבים שתצטרך
אבקת קאריאבקת קארי
משמרמשמר
חרדלחרדל
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
מניחים קשיו בכלי רדוד או בקערה. טובלים חזה עוף ברוטב מחבת, ואז מגלגלים אגוזים לציפוי ומניחים בתבנית אפייה משומנת קלות בגודל 9 על 13 אינץ'.
מרכיבים שתצטרך
חזה עוףחזה עוף
קשיוקשיו
עלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקניםעלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקנים
אגוזיםאגוזים
גלולגלול
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
קערהקערה
4
אופים בחום של 375 מעלות צלזיוס (190 מעלות צלזיוס) למשך 20 עד 30 דקות. מרתיחים את כל הרוטב שנותר ומגישים בצד עם העוף האפוי.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
רוטברוטב
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור