קושיבינוני
מוכן ב27 דק.
מנות4
ציון בריאות40
מגזין

עוף תאילנדי לעטוף עם רוטב בוטנים חריף

עוף תאילנדי לעטוף עם רוטב בוטנים חריף
עוף תאילנדי לעטוף עם רוטב בוטנים חריף עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 746 קלוריות, 45 גרם חלבון ו 31 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %41 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 3 אנשים הכינו את המתכון הזה והיו עושים את זה שוב. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, דיאט. זמן הכנת המתכון כ 27 דקות. מתכון זה אופייני למטבח אסיה. גשו לסופר וקנו בצל ירוק, רוטב סויה, סוכר ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב זרעי שומשום אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,לחם בננה שומשום כקינוח. נסו עוף תאילנדי עם רוטב בוטנים חריף, סאטה עוף תאילנדי עם רוטב בוטנים חריף, ו עוף שומשום ליים עם רוטב בוטנים תאילנדי חריף (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים מחבת גריל על חום גבוה. לזרוק עוף עם סויה ושמן וגריל 6 דקות בכל צד.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבת גרילמחבת גריל
גרילגריל
2
מערבבים מלפפון, נבטים, גזר, בצל ירוק, בזיליקום, נענע ושומשום עם קמצוץ נדיב של סוכר וחומץ. סלט העונה עם מלח, לפי הטעם.
מרכיבים שתצטרך
בצל ירוקבצל ירוק
מלפפוןמלפפון
גזרגזר
נבטיםנבטים
חומץחומץ
זרעי שומשוםזרעי שומשום
באזיל!באזיל!
סוכרסוכר
מנטהמנטה
מלחמלח
3
להקציף חמאת בוטנים, רוטב סויה, חומץ וקיין יחד. זרם בשמן צמחי.
מרכיבים שתצטרך
חמאת בוטניםחמאת בוטנים
שמן צמחישמן צמחי
רוטב סויהרוטב סויה
פלפל קאיין טחוןפלפל קאיין טחון
חומץחומץ
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
4
פרוסת עוף מבושל בזווית. לזרוק עם ירקות ועשבי תיבול.
מרכיבים שתצטרך
עוף מבושלעוף מבושל
עשבי תיבולעשבי תיבול
5
במחבת חמה מאוד לא מקל או מעל טורטיות חום צורב גז 15 שניות בכל צד.
מרכיבים שתצטרך
טורטיהטורטיה
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
6
ערימת עוף וירקות בעטיפות וטפטוף בנדיבות עם רוטב בוטנים מתובל לפני עטיפה וגלגול.
מרכיבים שתצטרך
רוטב בוטניםרוטב בוטנים
עוף שלםעוף שלם
עוטףעוטף

מרכיבים

12עליםבזיליקום, קצוץ או קרועבזיליקום, קצוץ או קרוע2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגזר מגורר, זמין שקיות במחלקת התוצרתגזר מגורר, זמין שקיות במחלקת התוצרת01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 ג'לפנו טרי שלם1 ג'לפנו טרי שלם510אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שעועית ירוקה סחוטה או 1C קפואהשעועית ירוקה סחוטה או 1C קפואה1מלפפון ללא זרעים, קלופים, חצוי לאורכו דק פרוס על זוויתמלפפון ללא זרעים, קלופים, חצוי לאורכו דק פרוס על זווית412-inchs(12 אינץ') קמח טורטייה עוטפת(12 אינץ') קמח טורטייה עוטפת4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקנבטי שעועית טרייםנבטי שעועית טריים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)6 ג'ינג'רס מפוררים דק6 ג'ינג'רס מפוררים דק3(חוֹרֶף)עלי נענע קצוצים (4 ענפים)עלי נענע קצוצים (4 ענפים)596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקטמפרטורת החדר חמאת בוטנים גושית, לרכך במיקרוגל אם זה כבר בקירורטמפרטורת החדר חמאת בוטנים גושית, לרכך במיקרוגל אם זה כבר בקירור1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חומץ יין אורז או חומץ לבןחומץ יין אורז או חומץ לבן2(חוֹרֶף)חומץ יין אורז או חומץ לבןחומץ יין אורז או חומץ לבן4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלחמלח3בצל ירוק, פרוס בזוויתבצל ירוק, פרוס בזווית1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)מי תפוז-פרחים (או 1/4 כפית כל גרידת לימון וגרידת תפוז)מי תפוז-פרחים (או 1/4 כפית כל גרידת לימון וגרידת תפוז)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות2(חוֹרֶף)6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2(חוֹרֶף)2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות

יין מומלץ: ריזלינג, Chenin Blanc, Gewurztraminer

תאילנדי עובד ממש טוב עם ריזלינג, Chenin Blanc, ו Gewurztraminer. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. הסיווג Domaine Leseurre Dry Cuvee Riesling עם דירוג 4.8 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 23 דולר לבקבוק.
Domaine Leseurre Dry Cuvee Classique Riesling
Domaine Leseurre Dry Cuvee Classique Riesling
מיץ הריזלינג של Domaine Leseurre מותסס 100% במיכלי אל חלד. בעוד על lees שלה, היין הוא עורבב ביד (bâtonnage sur שקרים) פעם בחודש, במשך 11 חודשים. תהליך זה מפתח מורכבות נוספת של טעמים וניחוחות. זה ריזלינג יבש יש ניחוחות של פריחת הדר וגרידת לימון, שכבות על החיך עם רמזים של אגס. זה ריזלינג זוגות היטב עם פורל amandine, צדפות גלם והוא אפריטיף יפה.