קושיקל
מוכן ב20 דק.
מנות6
ציון בריאות2
מטבחיםאמריקאי
דיאטותללא לקטוז
סוגי מאכליםקינוח
מגזין

פאי תפוחים של אמיש קאנטרי

פאי תפוחים של אמיש קאנטרי
אם אתה רוצה להוסיף עוד מתכונים אמריקאים לרפרטואר שלך, פאי תפוחים של אמיש קאנטרי עשוי להיות מתכון שכדאי לך לנסות. חלק אחד של המנה הזו מכיל בערך 3 גרם חלבון , 23 גרם שומן , ובסך הכל 478 קלוריות . מתכון ללא חלב זה מגיש 6 ומחירו 1.3$ למנה . אם יש לכם מיץ לימון, קליפת פאי 9 אינץ' לא אפויה, סוכר וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. הוא מובא אליכם על ידי Allrecipes. מתכון זה אהוב על ידי אוכלי אוכל וטבחים. עובד הכי טוב כקינוח, ומוכן תוך כ -20 דקות . בסך הכל, המתכון הזה זוכה לציון די גרוע של 25% . משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם פאי תותים כפריים של איימיש , פאי תפוחים אפוי בשקית , ו- Brown- שקית פאי תפוחים .

יין מומלץ: פרוסקו., Moscato Dasti, קציר מאוחר ריזלינג

Prosecco, Moscato d'Asti ו-Late Harvest Riesling הם הבחירות המובילות שלי עבור פאי תפוחים. ליינות הקינוח הללו יש את הכמות הנכונה של מתיקות וטעמים קלים ופירותיים שלא ישתלטו על עוגת התפוחים. Zardetto Zeta Conegliano Prosecco Superiore עם דירוג 4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 18 דולר לבקבוק.
Zardetto Zeta Conegliano Prosecco Superiore
Zardetto Zeta Conegliano Prosecco Superiore
צבעו צהוב-קש בהיר עם פרלאג' אלגנטי ובמרקם עדין, זיטה מציעה ניחוחות שכבות של פריחת תפוז, עשב לימון, אפרסקים ופירות טרופיים. ניתן להגיש יין רב-תכליתי זה כאפריטיף וגם משתלב היטב עם קינוחים כמו טירמיסו או מאכלים אסיאתיים מתובלים כמו קארי מסמאן.