קושיקשה
מוכן ב52 דק.
מנות4
ציון בריאות14
מגזין

פודינג אורז הודי

פודינג אורז הודי
פודינג אורז הודי יכול להיות רק הקינוח שאתה מחפש. מתכון זה משמש 4. מנה אחת מכילה 452 קלוריות, 15 גרם חלבון, ו 16 גרם שומן. המתכון הזה מכסה 16% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. זה הוא במחיר סביר מתכון לחובבי אוכל הודי. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן וצמחוני דיאטה. גשו לסופר וקנו סוכר, אורז בסמטי, הל הקרקע, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. 7 אנשים הכינו את המתכון הזה ויעשו אותו שוב. מההכנה לצלחת, המתכון הזה מסתובב 52 דקות. זה מובא לך על ידי מזוןרשת. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 65%. נסו פודינג אורז הודי, פודינג אורז הודי, ו פירני (פודינג אורז הודי) (מתכונים דומים).

הוראות

1
צפו כיצד להכין את המתכון הזה.
2
בסיר גדול עם תחתית כבדה, הביאו את האורז, החלב והל לרתיחה על אש בינונית-גבוהה, תוך ערבוב מתמיד עם כפית בטוחה לחום כדי למנוע את שריפת החלב.
מרכיבים שתצטרך
הלהל
חלבחלב
אורזאורז
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
3
מנמיכים את האש כך שהחלב מתבשל בעדינות ומבשלים 45 עד 50 דקות, תוך ערבוב לעיתים קרובות. האורז צריך להיות רך והחלב יצטמצם בחצי, וייתן עקביות דמוית דייסה.
מרכיבים שתצטרך
דגנים חמיםדגנים חמים
חלבחלב
אורזאורז
4
מוסיפים את הסוכר, מי הוורדים או הווניל והפיסטוקים. מערבבים ומכבים את האש.
מרכיבים שתצטרך
אגוזי פיסטוקאגוזי פיסטוק
מי ורדיםמי ורדים
ונילוניל
סוכרסוכר
5
מגישים חם או צונן, מעוטר בפיסטוקים נוספים. הולך טוב גם עם פירות טריים.
מרכיבים שתצטרך
פירות טרייםפירות טריים
אגוזי פיסטוקאגוזי פיסטוק

ציוד

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

אסיה עובדת ממש טוב עם שנין בלאן, גוורצטרמינר וריזלינג. היין הטוב ביותר לאוכל אסייתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן-אך הלבנים החומציים הללו משתלבים עם מספר ארוחות מסורתיות, חריפות או לא. הברון הרצוג שנין בלאן (כשרות) עם דירוג 4.1 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 12 דולר לבקבוק.
הברון הרצוג שנין בלאן (כשר)
הברון הרצוג שנין בלאן (כשר)
תחושת פה רעננה ועגולה עם תווים פירותיים עזים של נקטרינה, דומדמניות ואורן בגימור בהיר ונקי. יין רב תכליתי ליהנות עם מאכלים אתניים מתובלים מסינית להודית. נהדר גם כאפריטיף.