קושימומחה
מוכן ב3 שעות, 5 דק.
מנות8
ציון בריאות2
מגזין

פודינג לחם צרפתי

פודינג לחם צרפתי
המתכון פודינג לחם צרפתי מוכן בסביבות 3 שעות ו 5 דקות והוא בהחלט יוצא מן הכלל צמחוני ומתאים לאוהבי מזון ים תיכוני. מתכון זה מספק 8 מנות. עם 479 קלוריות, 7 גר' של חלבון, ו 22 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %9 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה עובד טוב כמו קינוח. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, אם יש לכם ביצים, חמאה, סוכר מגורען, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. נסו פודינג לחם צרפתי, פודינג לחם וניל צרפתי, ו פודינג לחם מטוגן (מתכונים דומים).

מרכיבים

1בצל צהוב בינוני, קצוץלחם צרפתי בן יום, קרומים הוסרו, חתוכים לקוביות 3/4 אינץלחם צרפתי בן יום, קרומים הוסרו, חתוכים לקוביות 3/4 אינץ596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחמאה, נמסהחמאה, נמסה1צביטהקרם טרטרקרם טרטר1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)דומדמניות מיובשות (או חמוציות מיובשות, קצוץ)דומדמניות מיובשות (או חמוציות מיובשות, קצוץ)2(חוֹרֶף)משמשים מיובשים, קצוציםמשמשים מיובשים, קצוצים2חלמוניםחלמונים4largesביציםביצים4146 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורךצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורך0(יכול להיות או להרחיק)אגוז מוסקט טחוןאגוז מוסקט טחון2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)כוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו3(חוֹרֶף)ליקר תפוזיםליקר תפוזים1צביטה1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים2(יכול להיות או להרחיק)6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן

יין מומלץ: בורדו, שמפניה, בורדו לבן

צרפתי בתפריט? נסה זיווג עם בורדו, שמפניה, בורגונדי לבן. יין צרפתי הוא מגוון בדיוק כמו אוכל צרפתי, אבל אתה כמעט ולא להשתבש עם שמפניה. אם הארוחה שלך דורשת יין לבן, אתה יכול גם לנסות בורגונדי לבן. לאדום, נסה תערובת בורדו אדומה. Superieur בורדו Cru Monplaisir עם דירוג 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 19 דולר לבקבוק.
Cru Monplaisir בורדו Superieur
Cru Monplaisir בורדו Superieur
מעוצב בסגנון מלוטש, מציע ארומטיקה בורדו קלאסי של שזיפים, תאנים, גרפיט, דומדמניות שחורות מגע של אלון. קברנה מוסיף מבנה וקשיחות לטאנינים משייים אחרים, מסיים במתינות ארוך ועלים טריים. זוג עם רוזמרין ו טימין כתף טלה מטוגנת או המבורגרים צלעות קצרים עקף בגרוייר.