קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות4
ציון בריאות37
מגזין

פוטנסקה הליבוט

פוטנסקה הליבוט
המתכון הליבוט פוטנסקה יכול לספק את התשוקה הים תיכונית שלך בערך 15 דקות. מנה אחת מכילה 214 קלוריות, 29 גרם חלבון ו 5 גר' של שומן. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן, חלב חינם, וראשוני דיאט. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, זה עובד היטב כמנה עיקרית יקרה. אם יש לכם רוטב עגבניות, צלפים, מלח ופלפל טחון, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. נסו פוטנסקה הליבוט, הליבוט ברוטב פוטנסקה, ו הליבוט עם רוטב פוטנסקה גולמי (מתכונים דומים).

הוראות

1
מוסיפים רוטב עגבניות לסיר.
מרכיבים שתצטרך
רוטב עגבניותרוטב עגבניות
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
מוסיפים שום, זיתים, צלפים, יין ומרח אנשובי ומביאים תערובת לרתיחה במשך 5 דקות על אש בינונית. בינתיים, העונה הליבוט משני הצדדים עם מלח ופלפל שחור.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
משחת אנשובימשחת אנשובי
הליבוטהליבוט
צלפיםצלפים
שוםשום
זיתיםזיתים
ייןיין
3
מוסיפים פילה הליבוט לרוטב, מכסים ומבשלים 3 עד 5 דקות, עד דגים הוא מזלג מכרז.
מרכיבים שתצטרך
פילה הליבוטפילה הליבוט
רוטברוטב
דגיםדגים

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

הליבוט עובד ממש טוב עם פינו גריג ' יו, Gruener Veltliner, ו פינו נואר. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. ה-Alsace Willm Pinot Gris Reserve עם דירוג של 4.4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 16 דולר לבקבוק.
Alsace Willm Pinot Gris Reserve
Alsace Willm Pinot Gris Reserve
צבע זהוב אינטנסיבי עם רמזים של אוקר, היין יש אף של פירות בשלים, חבושים. בפה ההתקפה היא גם גמישה ומלאה, עם הערות של דבש ותבלינים. הסופי מאזן בצורה מושלמת סוכר וחומציות.זוג זה יין לצד כבד אווז מטוגן במחבת, בשר לבן בגריל או קלוי (בשר חזיר, עגל), ארנב, עוף ברוטב שמנת, דגים מעושנים, מנות פטריות כגון ריזוטו.