קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות10
ציון בריאות2
מגזין

פופקורן חלבון

פופקורן חלבון
חלבון פופקורן הוא מתכון צמחוני ללא גלוטן, ללא חלב ולקטו אובו עם 10 מנות. מנה אחת מכילה 369 קלוריות , 7 גרם חלבון ו -19 גרם שומן . תמורת 77 סנט למנה , מתכון זה מכסה 7% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. 32 אנשים מצאו את המתכון הזה טעים ומשביע. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 30 דקות . אם יש לך חמאת בוטנים, סוכר, תמצית וניל ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול להכין את זה. כמה אנשים מאוד אהבו את המנה האמריקאית הזו. זה עובד היטב כמזנון לא יקר. זה מובא אליך על ידי Allrecipes. בסך הכל, המתכון הזה זוכה לציון ספונקולרי לא כל כך מדהים של 31% . פופקורן שוקולד לבן עם חלבון + תבלין דלעת לחטיף בריא יותר {סופר פשוט} , שמפניה קרמל פופקורן ובייקון פופקורן פרמזן כמהין , וכדור פופקורן: כדורי פופקורן אגוזי מייפל דומים מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
מביאים את סירופ התירס, הדבש והסוכר לרתיחה בסיר; לבשל ברתיחה במשך 2 דקות. מסירים מיד מהאש ומערבבים את חמאת הבוטנים והוניל לתוך תערובת הסירופ עד שחמאת הבוטנים נמסה לחלוטין.
מרכיבים שתצטרך
טורטיות תירס חמות או אורז לבן, להגשהטורטיות תירס חמות או אורז לבן, להגשה
סירופ תירססירופ תירס
1 בקבוק (12-1/2 אונקיות) ציפוי גלידת קרמל1 בקבוק (12-1/2 אונקיות) ציפוי גלידת קרמל
3 (3.75 אונקיות) כוסות פודינג וניל מוכנות ללא סוכר3 (3.75 אונקיות) כוסות פודינג וניל מוכנות ללא סוכר
3/4 כוס (6 אונקיות) יוגורט תפוזים3/4 כוס (6 אונקיות) יוגורט תפוזים
סירופסירופ
ציוד שתשתמש בו
2 כפות תערובת תיבול ברביקיו2 כפות תערובת תיבול ברביקיו
2
יוצקים את הפופקורן לקערה גדולה; יוצקים את הרוטב על הפופקורן ומערבבים עד לציפוי אחיד. מניחים להתקרר לחלוטין ושוברים לקוביות להגשה.
מרכיבים שתצטרך
פופקורןפופקורן
(שמורת צ'יפוטלס)(שמורת צ'יפוטלס)
ציוד שתשתמש בו
כ-1/3 כוס פרמיג'אנו-רג'יאנו מגוררכ-1/3 כוס פרמיג'אנו-רג'יאנו מגורר

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוזה מבעבע הם הבחירות המובילות שלי לפופקורן. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. ה-Berlucchi Franciacorta '61 Extra Brut עם דירוג של 4.3 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה כ-34 דולר לבקבוק.
Berlucchi Franciacorta '61 Extra Brut
Berlucchi Franciacorta '61 Extra Brut
Extra Brut '61 הוא מחווה ללידתה של פרנסיקורטה ב-1961 - השנה שבה ייצר ברלוצ'י את היין המבעבע הראשון בשיטה הקלאסית הזו. הנוצץ המהנה והתוסס הזה מציע פרי הדר וסיומת פריכה ונקייה. תערובת: 85% שרדונה, 15% פינו נירו*התווית ל-Franciacorta '61 Extra Brut נמצאת בתהליך של שינוי. ייתכן שתקבל אחת משתי התוויות הללו המופיעות למעלה. לא ניתן לבקש תוויות ספציפיות.