קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות0
מטבחיםאמריקאי
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

פופקורן שוקולד

פופקורן שוקולד
צריך מתאבן ללא גלוטן וצמחוני? פופקורן שוקולד יכול להיות מתכון מרהיב לנסות. מנה אחת מכילה 205 קלוריות, 2 גר' של חלבון, ו 6 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %2 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 8 מנות. 83 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. מתכון זה אופייני למטבח האמריקאי. אם יש לכם חמאה, סוכר, פופקורן, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. עם כפית ציון של 12% המנה הזאת לא משהו. מתכונים דומים: פופקורן של ולנטיין (פופקורן שוקולד לבן), פופקורן שוקולד מהיר עם טפטוף חלב מרוכז (Pipoca De Chocolate), ו פופקורן שוקולד.

הוראות

1
מעל חום בינוני, באמצעות סיר 4 ליטר, לשלב את הסוכר, סירופ תירס, חמאה, קקאו, ומלח ולהביא לרתיחה. לאחר התערובת מעורבבת היטב, להוסיף את התירס צץ. מבשלים ומערבבים עד פופקורן מצופה, כ 2 דקות. תערובת מגניב וצורה לתוך כדורי 3 אינץ'.
מרכיבים שתצטרך
7 חתיכות שוש חבל שחור - 8 אינץ' כל אחת7 חתיכות שוש חבל שחור - 8 אינץ' כל אחת
חבילה אחת (3 אונקיות) חצאי פקאןחבילה אחת (3 אונקיות) חצאי פקאן
2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו
1 כף צבע מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית מאפיית קטיפה אדומה) או לפי הרצוי1 כף צבע מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית מאפיית קטיפה אדומה) או לפי הרצוי
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
ציוד שתשתמש בו
6 אונקיות רוסטביף פרוס במעדנייה, חתוך לרצועות6 אונקיות רוסטביף פרוס במעדנייה, חתוך לרצועות

יין מומלץ: ורוד נוצץ, יין מבעבע

פופקורן עובד ממש טוב עם רוזה מבעבעת ויין מבעבע. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים למזון ומשלימים מגוון רחב של טעמים. אתה יכול לנסות Sophora נוצץ rosé. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג 4 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ 15 דולר לבקבוק.
Sophora Sparkling Rose
Sophora Sparkling Rose
זוכת מדליית זהב: 2014 תחרות היין הבינלאומי לוס אנג ' לסזה עלה נוצץ עשוי שרדונה ו פינו נואר יש צבע סומק ורוד אטרקטיבי חיך חושני עם מוס מתמשך, מרענן. ניחוחות פרחוניים מענגים וטעמי ענבים אדומים עסיסיים, דובדבנים ואשכוליות ורודות עם חומציות מאוזנת וגימור שמנת, דקדנטי.