קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 45 דק.
מנות2
ציון בריאות47
מגזין

פוקצ'ה-יון ממולא עם נזיד שעועית

פוקצ'ה-יון ממולא עם נזיד שעועית
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל Focaccia ממולא יון עם תבשיל שעועית. מתכון זה מספק 2 מנות. עם 889 קלוריות, 29 גרם חלבון ו 55 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %41 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם בצל, שעועית, טימין, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה יהיה להיט בחג הסתיו שלך. נסו יון ממולא אורז, פוקצ'ה ממולאים בטלג' יו ופנצ'טה, ו תרד ופטה-פוקצ'ה ממולאים (מתכונים דומים).

הוראות

1
בסיר בינוני, לכסות את שעועית קנליני עם מים ולהביא לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
2
הסר מהחום, לכסות ולתת לעמוד במשך 1 שעה.
3
מסננים את השעועית.
מרכיבים שתצטרך
4
באותו סיר, מחממים 2 כפות שמן.
מרכיבים שתצטרך
5
מוסיפים את הבצל, גזר, סלרי ושום ומבשלים על אש מתונה, ערבוב, עד מתרכך, 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
6
מוסיפים את שעועית קנליני ומניות עוף ומביאים לרתיחה. מכסים ומבשלים על אש נמוכה, ערבוב מדי פעם, עד השעועית הם מכרז, על 1 שעה ו 15 דקות.
מרכיבים שתצטרך
7
בינתיים, לצלות את הפלפל האדום ישירות מעל להבת גז או תחת מבער שחומם מראש עד חרוך בכל רחבי.
מרכיבים שתצטרך
8
בואו להתקרר מעט, ואז להשליך את העור החרוך, גזע וזרעים.
מרכיבים שתצטרך
9
חותכים את הפלפל לקוביות 1/2 אינץ'.
מרכיבים שתצטרך
10
מוסיפים את השעועית הירוקה לשעועית הקנלינית ומבשלים על אש מתונה עד למכרז, כ -5 דקות. מערבבים את הפלפל האדום הקלוי ומתבלים במלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
11
מחממים את התנור ל-37
12
על תבנית אפייה מעוטרת, לזרוק את פוקאצ ' ה עם 1 כף השמן.
מרכיבים שתצטרך
13
אופים במשך 7 דקות, או עד פריך; בואו מגניב. תשאיר את התנור דולק.
14
במחבת קטנה, חום 1/2 כף השמן. עונדים את כבדי היונים במלח ופלפל ומבשלים מעל חום גבוה בינוני עד השחמה קלה, על 1 דקה לכל צד.
מרכיבים שתצטרך
15
מוסיפים את שאלוט ומבשלים על אש נמוכה עד מתרכך, על 3 דקות. דק קוביות הכבדים ולהוסיף אותם לפוקצ ' ה יחד עם שאלוט. מערבבים את הקורנית ומתבלים במלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
16
דחוף את היונה לפוקצ ' ה. מורחים את החמאה על כל היונה ומתבלים במלח ופלפל. במחבת ovenproof גדול, לחמם את הנותרים 2 כפות שמן.
מרכיבים שתצטרך
17
הוסף את יון, השד בצד למעלה. צולים את היונה בשליש העליון של התנור במשך כ -20 דקות, צולים כל 5 דקות, עד שמד חום מיידי מוכנס בשדיים רושמים 130 עבור מדיום-רייר.
18
להעביר את יון ללוח גילוף ולתת לנוח במשך 5 דקות. תלולית את המילוי מכל ציפור על כל צלחת. לגלף את חצאי השד ואת כל הרגליים ולהעביר את הצלחות. כף תבשיל שעועית לצד ומגישים.
מרכיבים שתצטרך