קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 20 דק.
מנות8
ציון בריאות28
מגזין

פורטובלוס בגריל במילוי אורז בר-פילאף שקדים ויניגרט פלפל פיקילו

פורטובלוס בגריל במילוי אורז בר-פילאף שקדים ויניגרט פלפל פיקילו
מנה אחת מכילה 526 קלוריות, 10 גרם חלבון, ו 36 גרם שומן. המתכון הזה מכסה 19% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. והוא מתאים להגשה ל 8 מנות סועדים. זמן הכנת המתכון כ 2 שעות ו -20 דקות. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. זה יהיה להיט שלך הרביעי ביולי אירוע. אם יש לכם מלח, עלי רוזמרין, אורז ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן, ללא חלב וצמחוני דיאטה. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 53%. הציון הזה מוצק. נסו פילאף אורז בר עם נבטי בריסל ויניגרט מרווה, זיתים ירוקים במילוי פלפל פיקילו ואנשובי, ו פילאף אורז בר לבישול איטי עם בזיליקום, תירס ופלפל (מתכונים דומים).

הוראות

1
צפו כיצד להכין את המתכון הזה.
2
גריל חום גבוה.
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
3
מברישים את שני צידי הפטריות בשמן ומתבלים במלח ופלפל. צולים כובעים עד להזהבה משני הצדדים ופשוט מבושלים, 10 עד 12 דקות. ממלאים את הכובעים בפילאף אורז הבר, מזלפים את ויניגרט הפיקילו ומפזרים צמרות עם השקדים הקלויים.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
ויניגרטויניגרט
פטריותפטריות
אורז בראורז בר
פלפל פיקילופלפל פיקילו
שקדיםשקדים
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
4
מניחים אורז בר במסננת ושוטפים היטב במים קרים.
מרכיבים שתצטרך
אורז בראורז בר
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מסננתמסננת
5
שלב 3 כוסות מהציר והמים בסיר גדול עם כף מלח והביא לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
מלאימלאי
מיםמים
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
6
מוסיפים את האורז ומבשלים עד שהגרגירים נפתחים והם רכים מאוד, 1 1/2 עד 2 שעות.
מרכיבים שתצטרך
דגניםדגנים
אורזאורז
7
מסננים היטב.
8
מחממים שמן במחבת מטגן גדולה על אש גבוהה.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
9
מוסיפים את הבצל ומבשלים עד שהם רכים.
מרכיבים שתצטרך
בצלבצל
10
מוסיפים את השום ומבשלים 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
שוםשום
11
מוסיפים את היין ומבשלים עד להפחתה בחצי.
מרכיבים שתצטרך
ייןיין
12
מוסיפים את אורז הבר המבושל, הטימין, הרוזמרין ושאר 1/2 כוס הציר ומתבלים במלח ופלפל ומבשלים עד שהם מחוממים וטעמים משתלבים, 15 דקות.
מרכיבים שתצטרך
אורז בר מבושלאורז בר מבושל
מלח ופלפלמלח ופלפל
רוזמריןרוזמרין
מלאימלאי
טימיןטימין
13
מסירים מהאש ומקפלים פנימה את הפטרוזיליה.
מרכיבים שתצטרך
פטרוזיליהפטרוזיליה
14
מערבבים פלפלים, בצל, שום, חומץ, דבש, חרדל ומלח ופלפל בבלנדר ומערבבים לתערובת אחידה. כשהמנוע פועל, מוסיפים לאט את השמן ומערבבים עד לתחליב.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
חרדלחרדל
פלפליםפלפלים
חומץחומץ
שוםשום
דבשדבש
בצלבצל
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
בלנדרבלנדר

מרכיבים

796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשקדים פרוסים, קלוייםשקדים פרוסים, קלויים8ריבס, קצוץ טרי או קפואפלפל שחור טחון טריפלפל שחור טחון טרי1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקציר עוף, בתוספת 1/2 כוסציר עוף, בתוספת 1/2 כוס1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חרדל דיז'וןחרדל דיז'ון2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיין לבן יבשיין לבן יבש596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפטרוזיליה קצוצה עם עלים שטוחיםפטרוזיליה קצוצה עם עלים שטוחים2(יכול להיות או להרחיק)קצוצים דק עלי רוזמרין טרייםקצוצים דק עלי רוזמרין טריים2(יכול להיות או להרחיק)קצוץ דק עלי טימין טרייםקצוץ דק עלי טימין טריים2ציפורןשום, קצוץ דקשום, קצוץ דק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים2(חוֹרֶף)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות8ריבס, קצוץ טרי או קפואשמן זיתשמן זית1בצל ספרדי, קצוץ דקבצל ספרדי, קצוץ דק5פלפל פיקילו, קצוץפלפל פיקילו, קצוץ81 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדרכובעי פורטובלוכובעי פורטובלו1smallsבצל אדום, קצוץ גסבצל אדום, קצוץ גס8ציפורןשום קלוי, קלופיםשום קלוי, קלופים8ריבס, קצוץ טרי או קפואמלחמלח8ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפלמלח ופלפל8ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפל שחור טחון טרימלח ופלפל שחור טחון טרי596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחומץ שרי מיושןחומץ שרי מיושן4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאורז בר, שטוף היטבאורז בר, שטוף היטב