קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות4
ציון בריאות9
מגזין

פטוצ'יני אלפרדו ממש קרמי

פטוצ'יני אלפרדו ממש קרמי
פטוצ'יני אלפרדו ממש קרמי דורש בערך 15 דקות מההתחלה ועד הסוף. והוא יספק כ 4 מנות. מנה אחת מכילה 704 קלוריות, 19 גרם חלבון ו 49 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %14 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם גבינת פרמזן, מרגרינה, אבקת שום, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב גבינת שמנת אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,גבינת שמנת טריזים קינוח כקינוח. זה עובד היטב כמנה עיקרית במחיר סביר. . מתכונים דומים: פטוצ'יני אלפרדו, Northwest שמנת מעושן סלמון פטוצ'יני אלפרדו, ו חברת בית הפסטה פטוצ'יני אלפרדו-רוטב שמנת עשיר שפך על פסטן הוא תענוג אמיתי.

הוראות

1
מביאים סיר גדול של מים מומלחים קלות לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
2
מוסיפים פסטה ומבשלים במשך 8 עד 10 דקות או עד אל דנטה; לנקז.
מרכיבים שתצטרך
פסטהפסטה
3
בסיר בינוני, לשלב גבינת שמנת, פרמזן, מרגרינה, חלב, אבקת שום ובזיליקום ומערבבים על חום נמוך עד חלקה ושמנת, 10 עד 15 דקות. לזרוק רוטב עם פסטה ומפזרים אגוז מוסקט.
מרכיבים שתצטרך
אבקת שוםאבקת שום
גבינת שמנתגבינת שמנת
מרגרינהמרגרינה
פרמזןפרמזן
מוסקטמוסקט
באזיל!באזיל!
פסטהפסטה
רוטברוטב
חלבחלב
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
4
לשרת.

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

קיאנטי, טרביאנו וורדיקיו הם הבחירה הראשונה שלי לאיטלקית. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. Castello di Meleto Chianti Classico Gran Selezione עם דירוג 4.4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 62 דולר לבקבוק.
Castello di Meleto Chianti Classico Gran Selezione
Castello di Meleto Chianti Classico Gran Selezione
אדום רובי אינטנסיבי. עוצמה ועשירה עם הערות חריפות ובלסמיות ואחריהן ניחוחות פירות יער אדומים. טאנינים עדינים ואלגנטיים משמחים את החך, ומכריזים על טעם לוואי נעים וארוך.