קושיקל
מוכן ב20 דק.
מנות8
ציון בריאות4
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

פטריות ממולאות סרטן ולובסטר

פטריות ממולאות סרטן ולובסטר
סרטן ולובסטר ממולאים פטריות יכול להיות רק מתאבן אתה מחפש. והוא מתאים להגשה ל 8 מנות סועדים.. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 12 גרם חלבון 21 גרם של שומן, וסך הכל 257 קלוריות. מתכון זה מ Allrecipes יש 2 אוהדים. אם יש לך שום, זנב לובסטר, גבינת מוצרלה, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב החמאה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת חמאת קינמון כקינוח. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן pescatarian, ו דל פחמימות, דיאט. וזה לא כזה אדיר. אם אהבתם את המתכון הזה, אנו ממליצים לנסות גם : זנב לובסטר ממולא סרטן, לובסטר ממולא פטריות, ו לובסטר ממולא סרטן עם ויניגרט הדרים.

יין מומלץ: שרדונה, Muscadet, ריזלינג

רכיכות עובדות ממש טוב עם שרדונה, Muscadet, ו ריזלינג. שרדונה חמאה הוא נהדר עבור צדפות, שרימפס, סרטן, לובסטר, בעוד muscadet הוא בחירה קלאסית עבור מולים, צדפות, וצדפות. אם יש לך קצת תבלין בצדפות שלך, ריזלינג יבש למחצה יכול לאזן את החום. שרדונה חנה עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 16 דולר לבקבוק.
חנה שרדונה
חנה שרדונה
עם צבע של דבש מבריק קש זהוב, יין זה מביא ניחוחות של אפרסק בגריל, פאי אגס, עם קרמל,נבל, אננס. על החיך, פרוסת תפוח טרי עם קרום עוגה, קרמל, עוגת אגס, אפרסק בגריל, טוסט ובננה.