קושיבינוני
מוכן ב30 דק.
מנות2
ציון בריאות20
מגזין

פילה חזיר בגריל דבש

פילה חזיר בגריל דבש
פילה חזיר בגריל דבש עשויה להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. צופה בדמות שלך? למתכון ואינו מכיל גלוטן, וללא חלב יש 305 קלוריות, 37 גרם חלבון, ו 8 גרם שומן למנה. המתכון הזה מכסה 24% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה משמש 2. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח מסביב 30 דקות. 19 אנשים הכינו את המתכון הזה ויכינו אותו שוב. אם יש לכם דבש, שמן שומשום, ג'ינג'ר טחון ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. כדי להשתמש בג'ינג'ר הטחון תוכלו לעקוב אחר המנה העיקרית הזו עם עוגת ג'ינג'ר עם ציפוי ג' ינג'ר מגובש כמו קינוח. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 78%. הציון הזה די טוב. נסו דבש קינמון פילה חזיר בגריל, פילה חזיר דבש-חרדל בגריל, ו פילה חזיר חרדל דבש בגריל עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
בשקית ניילון גדולה הניתנת לסגירה חוזרת, שלבו את רוטב הסויה, השום והג ' ינג ' ר; מוסיפים את החזיר. אטמו את השקית והפכו למעיל; מכניסים למקרר למשך 8 שעות לפחות או למשך הלילה.
מרכיבים שתצטרך
רוטב סויהרוטב סויה
שוםשום
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
חזירחזיר
ציוד שתשתמש בו
שקיות Ziplocשקיות Ziploc
2
בסיר קטן שלבו את הדבש, הסוכר החום והשמן. מבשלים ומערבבים על אש נמוכה עד להמסת הסוכר.
מרכיבים שתצטרך
סוכר חוםסוכר חום
דבשדבש
סוכרסוכר
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
3
מסירים מהאש; מניחים בצד.
4
מסננים וזורקים את המרינדה. בעזרת מלקחיים עם ידית ארוכה מרטיבים מגבת נייר בשמן בישול ומצפים קלות את מתלה הגריל. הכן גריל לחום עקיף באמצעות מחבת טפטוף.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
מרינדהמרינדה
ציוד שתשתמש בו
מגבות ניירמגבות נייר
גרילגריל
מלקחייםמלקחיים
מחבתמחבת
5
מניחים חזיר מעל מחבת טפטוף וגריל, מכוסה, על אש בינונית-חמה עקיפה למשך 20-25 דקות או עד שמד חום בשר קורא 160 מופרדים, צולה לעתים קרובות בתערובת דבש.
מרכיבים שתצטרך
דבשדבש
בשרבשר
חזירחזיר
ציוד שתשתמש בו
מדחום מטבחמדחום מטבח
גרילגריל
מחבתמחבת
6
מניחים לעמוד 5 דקות לפני החיתוך.

יין מומלץ: פינו נואר, Malbec, סנג ' ובזה

ניתן לשלב בשר חזיר עם פינו נואר, מלבק וסנג ' ובזה. גופו הקל של פינו נואר נהדר לחתכים רזים, סנג ' ובזה בעל גוף בינוני משלים רטבים בשריים, תבשילים ומנות מרובות מרכיבים אחרות, וזוגות מלבק טאניים בעלי גוף מלא עם חתכים שומניים וברביקיו. רוז הזכוכית של פינו נואר עם דירוג 4.4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 12 דולר לבקבוק.
שושנת כוס הים של פינו נואר
שושנת כוס הים של פינו נואר
השתקפות יפה של טרואר החוף הבתולי של מחוז מונטריי, הרוז המרופד נפתח עם תותי בר ריחניים ועלי ורדים מיובשים על האף. טעמים של דובדבן עסיסי ופטל בשלים מאוזנים על ידי חומציות מרעננת וגימור פריך ונקי. יין תוסס זה הוא שותף תפריט מגוון, זיווג יוצא דופן עם פרושוטו ומלון או עוגות סרטנים עם איולי פיקנטי.