קושירגיל
מוכן ב10 דק.
מנות8
ציון בריאות5
מגזין

פיצה סלמון מעושן בגריל

פיצה סלמון מעושן בגריל
פיצה סלמון מעושן בגריל עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מתכון זה מספק 8 מנות. עם 533 קלוריות, 16 גרם חלבון ו 37 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %11 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב pescatarian דיאט. מתכון זה אופייני למטבח הים תיכוני. מתכון זה מהמתכונים שלי יש 1 אוהדים. יום העצמאות יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. גשו לסופר וקנו צלפים, סלמון, עירית ועוד מספר מצרכים לעשות היום. כדי להשתמש ב הבצק פיצה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פיצה לקינוח בגריל כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 10 דקות. נסו פיצה בגריל עם סלמון מעושן, 20 דקות פיצה בגריל עם סלמון מעושן וירקות מעורבים, ו תוספת פיצה-פיצה סלמון מעושן (מתכונים דומים).

הוראות

1
חותכים את הבצק ל 2 חתיכות, ואבק קלות עם קמח.
מרכיבים שתצטרך
בצקבצק
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
2
לרדד חתיכה אחת על משטח משוריין היטב, ויצרו מעגל על 6 או 7 אינץ ' בקוטר. (להשאיר את הקרום קצת עבה סביב הקצוות כדי ליצור שפה.)
מרכיבים שתצטרך
קרוםקרום
גלולגלול
3
מניחים על פיסת נייר קלף משומן קלות להעברה קלה לגריל. חזור עם סיבוב שני של בצק.
מרכיבים שתצטרך
בצקבצק
ציוד שתשתמש בו
נייר אפייהנייר אפייה
גרילגריל
4
מברשת צד אחד של כל בצק עגול עם שמן זית, ומקום, צד שמן למטה, על גרגר גריל משומן היטב. סגור מכסה, וגריל 1 עד 2 דקות או עד הצדדים התחתונים הם השחמה פריך. (בדוק בצק לאחר 1 דקה.) מברשת קלות צמרות של בצק עם שמן, ולהפוך. סגור מכסה, וגריל על 1 עד 1 1/2 דקות, בדיקה לאחר כ 45 שניות.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
בצקבצק
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
5
הסר את הבצק לסדין עוגיות או צלחת גדולה שטוחה.
מרכיבים שתצטרך
עוגיותעוגיות
בצקבצק
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
6
מורחים חתיכות בצק בגריל באופן שווה עם גבינת מסקרפונה. למעלה עם סלמון מעושן, ומפזרים צלפים ועירית טרייה. (הפיצות יכולות להיות מוגשות באופן מיידי או מונחות על הגריל למשך 30 עד 45 שניות, עם מכסה סגור, תוספות חמות.)
מרכיבים שתצטרך
מסקרפונהnameמסקרפונהname
סלמון מעושןסלמון מעושן
עירית טרייהעירית טרייה
צלפיםצלפים
מורחיםמורחים
בצקבצק
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
7
מגישים פיצות עם פלחי לימון.
מרכיבים שתצטרך
טריז לימוןטריז לימון

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן הם הבחירה הראשונה שלי לסלמון. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. אתה יכול לנסות שרדונה Antica (Mountain Select). מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -29 דולר לבקבוק.
שרדונה Antica (Mountain Select)
שרדונה Antica (Mountain Select)
שרדונה 2017 תוססת ועשירה בניחוחות מפתים שמובילים לליבה מוצקה של טעמי אגס, תפוח ומשמש המוצלים על ידי אלון מתובל קלות. על החיך, היין מציע שכבה על גבי שכבה של טעמים מתמשכים. היין מדגיש טוהר זני עם אלגנטיות ורעננות על החיך.השרדונה נבחר ממנות בנות 4 עד 31 ממנות נבחרות של תשעה בלוקים של כרם, אשר מוצמדים בגובה של 1,413-1,494 רגל. מבחר השנה מורכב מ-10 שיבוטים של שרדונה - תשעה שיבוטים בורגונדיים ובחירת ויימר המורשת המהוללת—שיחד יוצרים את המורכבות בארומטיקה ופלבורים שאנו מחפשים לשרדונה המובחר בהרים שלנו.