קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות2
ציון בריאות29
מגזין

פיצה עוף ברביקיו

פיצה עוף ברביקיו
לעולם לא תוכלו לקבל יותר מדי מתכונים ים תיכוניים, אז נסו פיצה עוף לברביקיו. אתה מקבל מנה עיקרית שמספיקה ל 2 מנות. מנה אחת מכילה 4613 קלוריות, 181 גרם חלבון, ו 108 גרם שומן. 216 אנשים מצאו שהמתכון הזה טעים ומשביע. זה הביא לך את כולםמתכונים. אם יש לכם קרום פיצה אפוי מראש, גבינת ג'ק קולבי-מונטריי, כוסברה וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון כף מרהיב של 84%. נסו מרינדת העוף הטובה ביותר לברביקיו, עוף צ'דר מנגל, ו מנגל איטלקי עוף בגריל (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל 350 מעלות צלזיוס (175 מעלות צלזיוס).
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
מניחים קרום פיצה על תבנית בינונית.
מרכיבים שתצטרך
קרום פיצה מוכןקרום פיצה מוכן
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
3
מורחים את הקרום ברוטב ברביקיו. למעלה עם עוף, כוסברה, פלפלי פלפלונצ ' יני, בצל וגבינה.
מרכיבים שתצטרך
חוליות נקניקיות מתוקות של Johnsonville® Mild Italian Sausage Links, חתוכות לפרוסות בגודל 1/2 אינץ'חוליות נקניקיות מתוקות של Johnsonville® Mild Italian Sausage Links, חתוכות לפרוסות בגודל 1/2 אינץ'
רוטב ברביקיורוטב ברביקיו
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
עוף שלםעוף שלם
גבינהגבינה
קרוםקרום
בצלבצל
4
אופים בתנור שחומם מראש למשך 15 דקות, או עד שהגבינה נמסה ומבעבעת.
מרכיבים שתצטרך
גבינהגבינה
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

קיאנטי, טרביאנו ורדיצ ' יו הם אפשרויות נהדרות עבור איטלקית. האיטלקים יודעים אוכל והם יודעים יין. טרביאנו ורדיצ ' יו הם יינות לבנים איטלקיים המשתלבים היטב עם דגים ובשר לבן, ואילו קיאנטי הוא אדום איטלקי נהדר למנות כבדות ונועזות יותר. קסלוסט קיאנטי קלאסיקו ריסרבה עם דירוג 4.4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 28 דולר לבקבוק.
קאסלוסט קיאנטי קלאסיקו ריסרבה
קאסלוסט קיאנטי קלאסיקו ריסרבה
צבע אדום אודם עז. הזר שלו משלב את הניחוחות הפירותיים האופייניים של סנגיובזה (כמו אוכמניות, מרסקה בשלה, שזיף) עם תווי העץ האלגנטיים. על החיך הוא קטיפתי והרמוני עם איזון מצוין בין חומציות לטאנינים מתוקים. יין מזדקן, נותן את המיטב מהשנה ה -5 לאחר הקצירזה הולך עם בשר אדום בגריל. ההרמוניה והאופייניות שלה מרוממים בצורה מושלמת גם על ידי גבינות מיושנות.