קושיקשה
מוכן ב40 דק.
מנות8
ציון בריאות5
מגזין

פיצה צדפות ניו הייבן

פיצה צדפות ניו הייבן
פיצת צדפות ניו הייבן עשויה להיות מתכון טוב להרחבת אוסף ההר ד ' אובר שלך. מנה אחת מכילה 253 קלוריות, 10 גרם חלבון, ו 9 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %10 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה משמש 8. 107 אנשים הכינו את המתכון הזה ויכינו אותו שוב. זה הוא זול מתכון לחובבי אוכל ים תיכוני. אם יש לכם גבינת מוצרלה, קמח, שיני שום ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותה. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 40 דקות. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. מתכונים דומים: פיצה צדפות ובייקון, פיצה צדפה לבנה, ו פיצה בייקון וצדפות.

הוראות

1
בקערה גדולה, להמיס שמרים במים.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
שמריםשמרים
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מוסיפים סוכר; תן לעמוד במשך 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
סוכרסוכר
3
מוסיפים את הקמח, המלח והשמן; מקציפים לתערובת אחידה. מכסים ומניחים לתפוח במקום חמים עד להכפלה, בערך 15-20 דקות.
מרכיבים שתצטרך
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
מלחמלח
שמן בישולשמן בישול
4
אגרוף בצק למטה. לחץ על החלק התחתון ומעלה את דפנות 14 אינץ ' משומן. פיצה פאן; לבנות קצוות מעט. דוקרים בצק מספר פעמים בעזרת מזלג.
מרכיבים שתצטרך
בצקבצק
אגרוףאגרוף
ציוד שתשתמש בו
מחבת פיצהמחבת פיצה
5
אופים בחום של 425 למשך 6-8 דקות.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
6
מפזרים את שאר החומרים על הקרום לפי הסדר הרשום.
מרכיבים שתצטרך
קרוםקרום
7
אופים 13-15 דקות או עד שהקרום מזהיב והגבינה נמסה.
מרכיבים שתצטרך
גבינהגבינה
קרוםקרום
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
8
חותכים לטריזים.

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

אנטיפסטי עובד ממש טוב עם יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. לורן-פרייר ברוט עם דירוג 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 40 דולר לבקבוק.
לורנט-פריר ברוט
לורנט-פריר ברוט
לורן-פריר ברוט ל-פ הוא נושא הדגל של סגנון הבית של לורן-פריר. פריך, רענן ואלגנטי, ברוט ל-פ משקף את המהות הבסיסית של השמפניות שלנו.הצבע הוא גוון זהוב חיוור, עם בועות עדינות ומתמשכות. האף טרי ועדין, מראה מורכבות טובה עם רמזים של פירות הדר ופירות לבנים. הסגנון הקל של ברוט ל-פ הוביל את הדרך להפוך את השמפניה למשקה האפריטיף האידיאלי. האיזון המושלם שלו, פריכות הטעמים והעדינות הופכים אותו גם לבן לוויה האידיאלי לדגים, עופות ובשר לבן.