קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות45
מגזין

פירות הדר שלובים סלמון בר עם מלפפון-רוטב יוגורט

פירות הדר שלובים סלמון בר עם מלפפון-רוטב יוגורט
פירות הדר שלובים סלמון בר עם רוטב מלפפון-יוגורט עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. המתכון הזה מכסה %30 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 359 קלוריות, 38 גרם חלבון ו 11 גרם שומן. והוא יספק כ 4 מנות. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן ראשוני ופסקטריאני דיאט. אם יש לך לימון, שום, גרגר מלח ים, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב גרגר דק הים מלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,שיבולת שועל תות שדה מלא להתפורר כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. מתכונים דומים: סטייקים סלמון עלומה עם רוטב יוגורט מלפפון לימון, סלמון מבושל עם רוטב מלפפון, ו סלמון עלומה מהירה עם רוטב מלפפון.

הוראות

1
מניחים את כל החומרים למעט סלמון, מלח ורוטב במחבת עמוקה, רצוי אחד עם צדדים ישרים ומכסה. (השתמשתי 10 אינץ'.) להביא לרתיחה.מתבלים סלמון עם מלח ים לפי הטעם. בעדינות להעביר את חתיכות הסלמון למחבת, צד העור למטה, החל חתיכות העבות ביותר וכלה דק ביותר. מכסים את המחבת ומבשלים על אש נמוכה עד הסלמון הוא רק מבושל דרך, על 5-6 דקות, יותר עבור פילה עבה יותר. אל תרתח.
מרכיבים שתצטרך
(צינור גדול)(צינור גדול)
מיונז, ועוד, לפי הצורךמיונז, ועוד, לפי הצורך
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
2
להעביר את הסלמון על ידי הסרת החלק הדק הראשון ואת החתיכה העבה האחרון. אפשר להתקרר מעט ולהגיש מיד עם רוטב מלפפון יוגורט או לכסות להכניס למקרר עד קר.
מרכיבים שתצטרך
1-1/2 אונקיות. ג'ין1-1/2 אונקיות. ג'ין
מיונז, ועוד, לפי הצורךמיונז, ועוד, לפי הצורך
חבילת עוגת שכבות וניל קפואהחבילת עוגת שכבות וניל קפואה
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

ניתן לזווג סלמון עם שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. אתה יכול לנסות שרדונה GEN5. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 9 דולר לבקבוק.
GEN5 שרדונה
GEN5 שרדונה
שרדונה ידידותי מאוד, עם טעמי פירות טרופיים עסיסיים, קמצוץ שמנת וגימור ארוך ובהיר. במשך חמישה דורות המשפחה שלנו חיה ועבדה את אדמתנו בלודי, קליפורניה, תמיד שואפת לעזוב את הארץ במצב טוב יותר עבור הבאדור.