קושימומחה
מוכן ב1 ש, 45 דק.
מנות8
ציון בריאות29
מגזין

פירות ים גאמבו

פירות ים גאמבו
פירות ים גאמבו הוא חלב חינם מנה עיקרית. מנה אחת מכילה 679 קלוריות, 48 גרם חלבון ו 25 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %38 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 8 מנות. לכו לחנות ותביאו מלח, אורז, בשר זנב לסרטנים, ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב האורז מבושל אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,ארוחת בוקר פודינג אורז כקינוח. רק כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-2 היו אומרים שזה פגע במקום. מתכון זה אופייני למטבח קריאולי. נסו פירות ים גאמבו, פירות ים גאמבו, ו פירות ים גאמבו (מתכונים דומים).

הוראות

1
שמן חום במחבת גדולה או סיר מעל חום גבוה בינוני. מערבבים בקמח; בישול עד חלק כהה לצבע של פני). מערבבים ב הבא 11 מרכיבים (טימין - שום) ומבשלים עד ירקות רכים (כ 20-30 דקות-במיה שלי עדיין היה קפוא כאשר הוספתי אותו, אז זה כנראה לקח קצת יותר זמן לבשל מאשר אם השתמשתי במיה טרי או מופשר).
מרכיבים שתצטרך
1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום
צרור תרד טרי (בערךצרור תרד טרי (בערך
חמאה, חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ', צוננתחמאה, חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ', צוננת
2 כוסות שיני שום2 כוסות שיני שום
במיהבמיה
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
2 כפות שמן זית בתוספת 2 כפות שמן זית (איכותי ביותר), לטפטוף2 כפות שמן זית בתוספת 2 כפות שמן זית (איכותי ביותר), לטפטוף
2
להסיר מהחום ולתת לבשל לפחות 30 דקות-עשיתי את החלק הזה בדרך קדימה כך שלי מקורר במשך יותר מ hour.In סיר מרק גדול מביא מרק עוף, מיץ צדפות וקונכיות שרימפס שמורות (אל תשכחו את הקונכיות - הם מוסיפים הרבה טעם) לרתיחה ולאחר מכן לבשל במשך 10 דקות בערך.
מרכיבים שתצטרך
צדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשהצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשה
שרימפס (21 עד 25 ספירה), קלופים ונטולי ורידים, עם זנבותשרימפס (21 עד 25 ספירה), קלופים ונטולי ורידים, עם זנבות
1 כף מרסלה יבשה1 כף מרסלה יבשה
1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)
פפרוצ'יני פרוס בצנצנתפפרוצ'יני פרוס בצנצנת
ציוד שתשתמש בו
2 כפות שמן זית בתוספת 2 כפות שמן זית (איכותי ביותר), לטפטוף2 כפות שמן זית בתוספת 2 כפות שמן זית (איכותי ביותר), לטפטוף
3
הסר פגזים ולהשליך.מערבבים בתערובת ירקות לתוך מרק ומבשלים עד מעובה מעל חום בינוני.מערבבים עגבניות, פירות ים (צדפות-שרימפס) ומבשלים 20-30 דקות-אבל זה יכול להישמר חם על אש נמוכה מאוד (שמרתי חם שלי במשך יותר משעה וזה היה נפלא).
מרכיבים שתצטרך
1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
2 עד 3 כפיות מלח ים2 עד 3 כפיות מלח ים
1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)
1 כף מרסלה יבשה1 כף מרסלה יבשה
חבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטהחבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטה
4
מגישים מעל אורז ומפזרים בצל ירוק, אם תרצה.
מרכיבים שתצטרך
חסה אייסברג, חתוכה לקוביות בגודל 2 אינץ'חסה אייסברג, חתוכה לקוביות בגודל 2 אינץ'
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)

מרכיבים

1עלה דפנה, מתפוררעלה דפנה, מתפורר1פלפל חריף, קצוץפלפל חריף, קצוץ1(יכול להיות או להרחיק)3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות1(יכול להיות או להרחיק)1 ג'לפנו טרי שלם1 ג'לפנו טרי שלם2ביוןסלרי, חתוך לקוביותסלרי, חתוך לקוביות1בצל צהוב בינוני, קצוץצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשהצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשה4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשרימפס (21 עד 25 ספירה), קלופים ונטולי ורידים, עם זנבותשרימפס (21 עד 25 ספירה), קלופים ונטולי ורידים, עם זנבות2בצל צהוב בינוני, קצוץאורז, מבושלאורז, מבושל454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)crabmeat (השתמשתי crabmeat טופר)crabmeat (השתמשתי crabmeat טופר)1(יכול להיות או להרחיק)מים חמים (100°F)מים חמים (100°F)1(יכול להיות או להרחיק)טימין מיובשטימין מיובש411אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות צלויות באשעגבניות צלויות באש3שיני שום, טחון (השתמשתי 3)שיני שום, טחון (השתמשתי 3)4בצל ירוק, קצוץ (מקשט)בצל ירוק, קצוץ (מקשט)454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בשר זנב סרטנים קפוא, מופשרבשר זנב סרטנים קפוא, מופשר2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבמיה, פרוס (השתמשתי במיה קפואה)במיה, פרוס (השתמשתי במיה קפואה)1בצל, חתוך לקוביותבצל, חתוך לקוביות4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצדפות, מנוקזות וחתוכות לחתיכות בגודל ביסצדפות, מנוקזות וחתוכות לחתיכות בגודל ביס1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)(צינור גדול)(צינור גדול)680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שרימפס, קלופים, פגזים שמוריםשרימפס, קלופים, פגזים שמורים1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן צמחי (השתמשתי בשמן זעפרן)שמן צמחי (השתמשתי בשמן זעפרן)1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח (השתמשתי מחיטה מלאה)קמח (השתמשתי מחיטה מלאה)

יין מומלץ: אלברינו, יין ורדים, סוביניון בלאן

Cajun יכול להיות לזווג עם אלברינו, יין רוזה, ו סוביניון בלאן. יינות אלכוהול נמוכים אלה ישלימו את החום במנות cajun מתובלות, במקום להפוך את הפה לשרוף יותר. אלברינו ניבואן עם דירוג של 4.3 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 15 דולר לבקבוק.
Neboa Albarino
Neboa Albarino
הרמה הקרירה והגבוהה יותר של קונדדו דו תה יוצרת ביטוי טרי ומדויק של אלבריניו באופן כללי והאתר המסוים הזה מעניק רצף מינרלי עז דרך היין. אף פרחוני, פורח עם ניחוחות אפרסק ומשמש אשר ממשיכים דרך החיך עם מבנה מתוח, פירות טריים מורכבים, משקל בינוני-חיך מאופק, הכל על עמוד שדרה חזק של חומציות מינרלית.