קושימומחה
מוכן ב1 ש, 15 דק.
מנות8
ציון בריאות22
מגזין

גומבו סיר פאי

גומבו סיר פאי
תשכחו לצאת לאכול או להזמין אוכל לקחת בכל פעם שאתם משתוקקים לאוכל קייג'ון. נסו להכין גמבו פאי בבית. חלק אחד של המנה הזו מכיל כ -48 גרם חלבון , 33 גרם שומן ובסך הכל 568 קלוריות . מתאים ל-8 מנות. , מתכון זה מכסה 31% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר דיאטה ללא חלב . רק כמה אנשים באמת אהבו את המנה העיקרית הזו. מתכון זה אהוב על 1 אוכלי אוכל וטבחים. אם יש לכם שמן זית, פלפל, פטרוזיליה ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך שעה ו-15 דקות . אם לוקחים בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה זוכה לציון של 62% , שהוא מוצק. פשטידת נקניק גמבו עם קרום לחם שום , סיר גמבו ופסטה של שרימפס אחד בסיר דומים מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
Roux: במחבת כבדה, מערבבים שמן עם קמח ומבשלים על אש בינונית תוך כדי ערבוב מתמיד עד לצבע חום כהה. מסירים מיד מהאש. Roux ימשיך לבשל, מערבבים מדי פעם. היזהר לא לשרוף את הרוקס שלך, אחרת המנה הסופית תהיה מרירה.
מרכיבים שתצטרך
1/2 כוס בצל ירוק פרוס, מלמעלה בלבד1/2 כוס בצל ירוק פרוס, מלמעלה בלבד
בצל ירוק פרוס, צמרות בלבדבצל ירוק פרוס, צמרות בלבד
ציוד שתשתמש בו
טאסו חזירטאסו חזיר
2
גומבו: בסיר תנור הולנדי גדול, ממיסים חמאה ואז מוסיפים בצל, שום, פלפלים וסלרי. מבשלים על אש בינונית על הכיריים עד לריכוך, כ-5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
1/2 פאונד טאסו חזיר, פרוס1/2 פאונד טאסו חזיר, פרוס
טאסו חזיר, פרוסטאסו חזיר, פרוס
1/2 קילו נקניק חזיר מעושן, פרוס1/2 קילו נקניק חזיר מעושן, פרוס
2 פאונד שרימפס בינוני נקי2 פאונד שרימפס בינוני נקי
2 כוסות ציר שרימפס2 כוסות ציר שרימפס
מרק גמביהמרק גמביה
ציוד שתשתמש בו
1 קילו שוקי עוף1 קילו שוקי עוף
פלפל אדום מתוק (חפשו פלפלי שדה בצורת מלבני בניגוד לפלפלים עגולים קטנים)פלפל אדום מתוק (חפשו פלפלי שדה בצורת מלבני בניגוד לפלפלים עגולים קטנים)
3
מוסיפים נקניק וטאסו ומבשלים 5 דקות על אש בינונית-נמוכה. מערבבים פנימה ציר פירות ים, רו, ומיץ לימון. להביא לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
1 ליטר (4 כוסות) ציר פירות ים1 ליטר (4 כוסות) ציר פירות ים
1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון
1 קילו תפוחי אדמה קטנים של יוקון גולד, מקורצפים אך לא קלופים1 קילו תפוחי אדמה קטנים של יוקון גולד, מקורצפים אך לא קלופים
4
הוסף פלפל קאיין, רוטב חריף, שום, מלח, אורז, שרימפס, בשר סרטנים ובמיה. מבשלים על אש בינונית עד בישול פירות הים, כ-5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
1 ג'לפנו טרי שלם1 ג'לפנו טרי שלם
בשר סרטניםבשר סרטנים
שרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובששרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובש
1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
במיהבמיה
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
5
מסירים מהאש.
6
מוסיפים בצל ירוק ומערבבים היטב.
מרכיבים שתצטרך
חסה אייסברג, חתוכה לקוביות בגודל 2 אינץ'חסה אייסברג, חתוכה לקוביות בגודל 2 אינץ'
7
יוצקים לתבנית משומנת של 2 עד 3 ליטר אפייה.
ציוד שתשתמש בו
2 תפוזים בינוניים, פרוסים וחצויים2 תפוזים בינוניים, פרוסים וחצויים
8
ציפוי: מחממים תנור ל-350 מעלות F.
ציוד שתשתמש בו
1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור
9
פותחים גלילי סהר, מפרידים כל משולש ומניחים מעל תערובת הגמבו.
מרכיבים שתצטרך
לחמניות סהר בקירורלחמניות סהר בקירור
מרק גמביהמרק גמביה
10
אופים בתנור במשך 11 עד 13 דקות או עד להזהבה.
ציוד שתשתמש בו
1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור
11
מפזרים פטרוזיליה קצוצה, אם רוצים.
מרכיבים שתצטרך
מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)

מרכיבים

3(חוֹרֶף)2 שיני שום, קצוצות2 שיני שום, קצוצות1-2 כפות שמן זית כתית מעולהokra cooked with tomatoesokra cooked with tomatoes11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 ג'לפנו טרי שלם1 ג'לפנו טרי שלם1צלע קטנהsmall celery rib, choppedsmall celery rib, chopped4886 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקcooked rice, (boiled in shrimp stock)cooked rice, (boiled in shrimp stock)454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בשר סרטניםבשר סרטנים4(חוֹרֶף)קמחקמח11 קילו קישואים,רוטב פלפל לימוןרוטב פלפל לימון11 קילו קישואים,5 עד 6 פרוסות גבינת מוצרלה5 עד 6 פרוסות גבינת מוצרלה1פלפל ירוק, קצוץפלפל ירוק, קצוץ50אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)sliced green onions, tops onlysliced green onions, tops only1דאששרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובששרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובש21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון4(חוֹרֶף)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות1גדולבצל, קצוץבצל, קצוץ8ריבס, קצוץ טרי או קפואפטרוזיליה קצוצה, לקישוטפטרוזיליה קצוצה, לקישוט227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)pork tasso, slicedpork tasso, sliced227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)נקניק חזיר מעושן, פרוסנקניק חזיר מעושן, פרוס1פלפל אדום, קצוץפלפל אדום, קצוץ1-2 כפות שמן זית כתית מעולהלחמניות סהר בקירורלחמניות סהר בקירור1-2 כפות שמן זית כתית מעולהלחמניות סהר בקירורלחמניות סהר בקירור907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שרימפס נקישרימפס נקי4886 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמלאי שרימפסמלאי שרימפס