קושיקל
מוכן ב20 דק.
מנות6
ציון בריאות31
מגזין

הג'מבליה של ג'ודי

הג'מבליה של ג'ודי
אם אתה רוצה להוסיף עוד מתכונים ללא גלוטן וללא חלב לרפרטואר שלך, ייתכן שהג'מבליה של ג'ודי הוא מתכון שכדאי לך לנסות. מתכון זה מכיל 6 מנות עם 471 קלוריות , 27 גרם חלבון ו -18 גרם שומן כל אחת. , מתכון זה מכסה 28% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. זה עובד היטב כמנה עיקרית. מתכון זה אהוב על 1 אוכלי אוכל וטבחים. לא הרבה אנשים באמת אהבו את מנת הקייג'ון הזו. אם יש לכם פלפל, גזר, רסק עגבניות ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 20 דקות . זה מובא אליך על ידי Allrecipes. עם ציון ספונקולרי של 66% , המנה הזו מוצקה. נסו את Jambalaya , 1-2-3 Jambalaya ו- Jambalaya עבור מתכונים דומים.

יין מומלץ: סוביניון בלאן, יין ורדים, אלברינו

ג'מבליה עובד ממש טוב עם סוביניון בלאן, יין רוזה ואלברינו. יינות אלה דלי טאנין ואלכוהול נמוך יותר ישלימו את החום במנות קייג'ון מתובלות, במקום לגרום לפה שלך לשרוף יותר. יין אחד שתוכלו לנסות הוא Alphonse Mellot La Moussiere Sancerre Blanc. יש לו 4.7 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ-34 דולר.
אלפונס מלוט לה מוסייר סנסר בלאן
אלפונס מלוט לה מוסייר סנסר בלאן
ליין לבן 100% סוביניון זה יש אף פרחוני ופירותי המשלב פרחים לבנים עם פירות הדר, גלימת זהב זוהרת עם נצנצים של ירוק, וחך תוסס ומרענן. רעננות וטוהר. למרות שזה בהחלט יין מפתה מאוד במצב הבשלות הנוכחי שלו, מלוא רוחבו יתגלה רק לאחר כמה שנים של מרתף.