קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות14
דיאטותללא לקטוז
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

פירות מעורבים על עוגת מזון מלאך קלוי

פירות מעורבים על עוגת מזון מלאך קלוי
פירות מעורבים על עוגת מזון מלאך קלוי יכול להיות מתכון טוב כדי להרחיב את קופסת מתכון מנות ראשונות שלך. מנה זו מכילה כ 2 גר' של חלבון, 1 גרם של שומן, וסך הכל 129 קלוריות. ואינו מכיל גלוטן, ומוצרי חלב מתכון מגיש 8 . זה מושלם עבור יום האם. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. לכי לחנות וקחי משקה אוכמניות-פטל, עוגת מזון מלאכים, סוכר ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. נסו עוגת מזון מלאך קלוי, עוגת מזון מלאך קלוי צרפתית, ו עוגת מזון מלאך עם שקדים קלויים (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים את 6 החומרים הראשונים בקערה גדולה; מכסים ומשרים את תערובת הפרי 30 דקות במקרר, ערבוב מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
ליקר ליצ'י (מומלץ: מותג סוהו)ליקר ליצ'י (מומלץ: מותג סוהו)
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
מניחים מחבת לא מקל גדולה או מחבת nonstick מצופה ספריי בישול על חום בינוני גבוה עד חם. סדר את פרוסות עוגת מזון מלאך בשכבה אחת על מחבת, ומבשלים 2 דקות בכל צד או עד פרוסות העוגה קלויים.
מרכיבים שתצטרך
2 (1 אונקיה) אריזות ללא שומן וללא סוכר תערובת פודינג וניל (כגון Jell-O®)2 (1 אונקיה) אריזות ללא שומן וללא סוכר תערובת פודינג וניל (כגון Jell-O®)
חבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכרחבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכר
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
3
מניחים 1 פרוסת עוגה על כל אחד 8 צלחות, ומעל כל פרוסה עם תערובת פירות במרינדה 3/4 כוס.
מרכיבים שתצטרך
ליקר ליצ'י (מומלץ: מותג סוהו)ליקר ליצ'י (מומלץ: מותג סוהו)
4
טפטוף כל פרוסת עוגה עם 1/4 כוס רוטב פודינג כתום.
מרכיבים שתצטרך
1 טיפות מסטיק כתומות גדולות1 טיפות מסטיק כתומות גדולות
מלח דק, לשולי הכוסותמלח דק, לשולי הכוסות
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)

יין מומלץ: קרם שרי, Moscato Dasti, יציאה

קרם שרי, מוסקטו ד ' אסטי ופורט הם בחירה מצוינת לעוגה. כלל שיוך יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים הולכים טוב עם Moscato D ' Esti, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת, וקינוחי קרמל או שוקולד זוג גם עם פורט. אתה יכול לנסות שרי קרם ן NV ג ' ונסון. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ 19 דולר לבקבוק.
NV ג ' ונסון Estate קרם שרי
NV ג ' ונסון Estate קרם שרי
ארומטי מאוד עם הערות של אגוזי לוז, וניל, ומגע של אלון ואחריו צימוקים מתוקים ומגע של שמרים. סיום נקי לאורך זמן. טוב עכשיו אבל יגמול אלה מאפשרים לו להזדקן"". משקה טרום-פרינדיאלי מועדף. שקול את זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כמו אפריטיף, או אחרי ארוחת ערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים מבוססי פירות. גם נפלא בשעות אחר הצהריים הקרות, מוגש עם ביסקוטי לטבול ""בסגנון איטלקי"". "