קושימומחה
מוכן ב20 דק.
מנות100
ציון בריאות1
מגזין

פלאף ליים

פלאף ליים
ליים פלאף עשוי להיות בדיוק המתאבנים שאתה מחפש. מתאים ל-100 ומחירו 64 סנט למנה מנות. חלק אחד של המנה הזו מכיל בערך 3 גרם חלבון, 5 גרם שומן ובסך הכל 135 קלוריות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר דיאטה ללא גלוטן. המתכון הזה אהוב על 6 אוכלי אוכל וטבחים. גשו לסופר וקנו תפוזים מנדרינה, גבינת קוטג', קרטונים מוקצפים ועוד מספר מצרכים שאפשר להכין היום. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 20 דקות. בכל מקרה, החלטנו שהמתכון הזה ראוי לציון של 25%. הציון הזה גרוע למדי. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תאהב גם מתכונים כמו Cranberry Fluff, Cranberry Fluff, ו-Oreo Fluff.

הוראות

1
בקערה גדולה משלבים תוספת מוקצפת, ג'לטין וגבינת קוטג'. מקפלים פנימה תפוזים. מצננים עד להגשה.
מרכיבים שתצטרך
32 עוגיות ג'ינג'ר מרוסקות (בערך 1-1/2 כוסות)32 עוגיות ג'ינג'ר מרוסקות (בערך 1-1/2 כוסות)
קרקרים מחיטה מלאהקרקרים מחיטה מלאה
חבילות כל אחת) ג'לטין פטל או תותחבילות כל אחת) ג'לטין פטל או תות
מלח דק, לשולי הכוסותמלח דק, לשולי הכוסות
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

ניתן לשלב אנטיפסטי עם יין מבעבע ורוזה מבעבע. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. יין אחד שתוכלו לנסות הוא פינו נואר ויליאמס סליאם עמק הנהר הרוסי. יש לו 4.9 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ-110 דולר.
ויליאמס סליאם עמק הנהר הרוסי פינו נואר
ויליאמס סליאם עמק הנהר הרוסי פינו נואר
נראה כי ניחוחות דובדבן אדום, תות שדה וניחוחות עלי ורדים דהויים שרים ברשימה העליונה בהצעה המפתה הזו. רמזים של שורש סלק, עשבי תיבול יבשים ותבליני עץ מציעים כמה תווי בס להשלמת הסוויטה התזמורתית הנהדרת הזו. עם אוויר, הניחוחות מתעצמים עם תווים של דובדבן מורלו. החך צפוף מאוד בכניסה עם פס חזק של מינרליות עד לסיום. הטאנינים בעלי גרגירים עדינים במיוחד ומזכירים תה ציילון. הפינו נואר של עמק הנהר הרוסי 2015 הוא קלאסי, ומדגיש את האלגנטיות והעוצמה של אזור גידול נהדר באמת. הפינו נואר עבור תערובת זו נלקח בעיקר מכרם דרייק אסטייט שלנו, ומ-Williams Selyem Estate Vineyard.