קושיקשה
מוכן ב30 דק.
מנות6
ציון בריאות8
מגזין

פנקייק Ravadosa עם בטטה ומילוי כמון

פנקייק Ravadosa עם בטטה ומילוי כמון
תמיד כיף שיש עוד מתכון של ארוחה מורן, אז תנו הזדמנות ל פנקייק Ravadosa עם בטטה כמון מילוי. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן, ומתכון צמחוני יש 533 קלוריות, 6 גר' של חלבון, ו 36 גרם של שומן למנה. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים.. לכו לחנות ותרימו כוסברה טחונה, כוסברה, ביצה ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. הכנת המנה לוקחת כ 30 דקות. נסו פנקייק תפוחי אדמה עם קמח אפונים, כוסברה וכמון, סם של Perogies מילוי בטטה, ו חומוס בטטה מתובל וצ'יפס לחם שטוח כמון (מתכונים דומים).

הוראות

1
ציוד מיוחד: מחבת ברזל יצוק 4 אינץ
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
לנפות את קמח האורז ומלח לקערה ולעשות באר במרכז.
מרכיבים שתצטרך
קמח אורזקמח אורז
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
לטאטא את חלב הקוקוס, ביצה, סוכר, זנגביל ושמן שומשום יחד.
מרכיבים שתצטרך
חלב קוקוסחלב קוקוס
שמן שומשוםשמן שומשום
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
סוכרסוכר
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
4
יוצקים את תערובת הביצים לתוך הבאר בקמח ומערבבים כדי ליצור בלילה חלקה. מניחים את הבלילה בצד לנוח במשך 10 דקות לפני הבישול.
מרכיבים שתצטרך
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ביצהביצה
5
במחבת ברזל יצוק חום 1/2 כפית חמאה הבהיר על חום גבוה בינוני. מצקת 1-אונקיה של הבלילה למחבת. מבשלים עד שהקצוות מתחילים להתבשל. הפוך את Ravadosa לחום בצד העליון.
מרכיבים שתצטרך
חמאה מזוקקתחמאה מזוקקת
ציוד שתשתמש בו
מצקתמצקת
מחבתמחבת
6
מרדדים כמה בטטה וכמון מילוי Ravadosa ולקשור עם חתיכת בצל ירוק. חזור עם הבלילה שנותרה.
מרכיבים שתצטרך
בטטהבטטה
בצל ירוקבצל ירוק
כמוןכמון
גלולגלול
7
מבשלים את תפוחי האדמה המתוקים במים מלוחים רותחים עד מבושל רק דרך, כ 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
בטטהבטטה
מיםמים
8
מסננים ומניחים בצד בקערה גדולה. ממיסים את החמאה הלא מלוחה במחבת גדולה.
מרכיבים שתצטרך
חמאה ללא מלחחמאה ללא מלח
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
קערהקערה
9
מטגנים את הבצל עד הזהב, על 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
בצלבצל
10
מערבבים את הכמון, צ ' ילי, שום, זנגביל, כוסברה טחון, זרעי חרדל, כורכום ומערבבים לתוך הבצל ומבשלים 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
כוסברה טחונהnameכוסברה טחונהname
זרעי חרדלזרעי חרדל
כורכוםכורכום
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
שוםשום
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
בצלבצל
כמוןכמון
11
מוסיפים את תערובת הבצל לתפוחי האדמה המתוקים ומערבבים היטב. מערבבים בכוסברה קצוצה ומיץ לימון. מתבלים עם המלח הכשר.
מרכיבים שתצטרך
בטטהבטטה
מלח כשרמלח כשר
מיץ לימוןמיץ לימון
כוסברה.כוסברה.
בצלבצל

מרכיבים

383אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)צ'ילי מצנפת סקוטי, קצוץצ'ילי מצנפת סקוטי, קצוץ1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחמאה מזוקקתחמאה מזוקקת12 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)כוסברה טרייה קצוצהכוסברה טרייה קצוצה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)ג'ינג'ר טרי מגורדג'ינג'ר טרי מגורד11 קילו קישואים,זנגביל טרי טחוןזנגביל טרי טחון11 קילו קישואים,רוטב פלפל לימוןרוטב פלפל לימון2צ'ילי ירוק, טחוןצ'ילי ירוק, טחון6בצל ירוק, חלק ירוק נמחקבצל ירוק, חלק ירוק נמחק11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.כוסברה טחונהnameכוסברה טחונהname21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.כמון טחוןכמון טחון01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.כורכום הקרקעכורכום הקרקע11 קילו קישואים,תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד11 קילו קישואים,1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.לתיבול בשרלתיבול בשר1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)סוכר כף ידסוכר כף יד2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח אורזקמח אורז11 קילו קישואים,כוס אדמה קפוא, מופשרכוס אדמה קפוא, מופשר3תפוחי אדמה מתוקים, קלופים וחותכים לקוביות 1 אינץתפוחי אדמה מתוקים, קלופים וחותכים לקוביות 1 אינץ2(חוֹרֶף)חמאה ללא מלחחמאה ללא מלח454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בצל לבן, פרוס דק (אודותבצל לבן, פרוס דק (אודות